Vraag

help! ik heb een sekstoy bsteld !!


Reputatie 4
Badge +3
  • Vaak actief
  • 242 reacties

Ik heb een sekstoy bsteld.. maar wat als mijn moeder vraag voor wat die 40euro was..... hebben jullie goeie somoesjes.? Help mijn!!


12 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Echt waar? Heb jij een cadeau voorgeschoten dat jullie gezamelijk kopen met een aantal vrienden?

Zodat zij jou weer terugbetalen? Wat een leuk idee! 

Wel even een paar vrienden contant een tientje geven en via een tikkie laten terugbetalen zodat het op je rekening te zien is.

En volgende keer een BOL cadeaukaart kopen en daar je toys mee aanschaffen.

 

Badge +1

Je kan zeggen dat het iets van een game is ofzo

Reputatie 3
Badge +3

Wat voor sextoy heb je nu besteld, want ik zag dat je er mee bezig bent geweest in een andere topic.

 

Waar laat je, je sextoy bezorgen.

Reputatie 4
Badge +3

 En Dildo  een seisfyer pro 2.

Ik laat het op een afhaalpunt  bezorgen  

Reputatie 5
Badge +6

Zeggen dat het naar een goed doel was (best wel naar, sinds je het niet hebt gedaan), iets voor een vriendin hebben gekocht, @jongen999 ‘s idee, zeggen dat je kleren hebt gekocht, en dan een week later wat oude dingen in een doos mikken en bij de voordeur zetten...

Badge

Ik heb een sekstoy bsteld.. maar wat als mijn moeder vraag voor wat die 40euro was..... hebben jullie goeie somoesjes.? Help mijn!!

had het pas ook gedaan ze had het gezien toen ie binnenkwam en dachtr dat het verkeerd besteld was…. en had het teruggestuurd :(..

Reputatie 1
Badge +1

-Onnodige quotes verwijderd-

Meschien kan je zeggen dat je wat kleding hebt gekocht 

Reputatie 3
Badge +3

je moeder zal het vast ook gedaan hebben mocht ze je betrappen kan ze dit miss ook wel snappen

Badge +1

je hebt geinvesteert in bitcoin

niet om liegen en gewoon eerlijk vertellen, hier in huis hebben we geen taboes over zulk soort dingen.

xxx Sterre

Reputatie 4
Badge +3

niet om liegen en gewoon eerlijk vertellen, hier in huis hebben we geen taboes over zulk soort dingen.

xxx Sterre

Is fijn voor je dat het bij jou zo is.

Maar al dat kon had ik het niet gevaagt

Reputatie 4
Badge +3

je moeder zal het vast ook gedaan hebben mocht ze je betrappen kan ze dit miss ook wel snappen

Nee. ik meen het.

Mijn moeder is en heel ander mens mijn vader was met alles het eerste . Ik denk eigenlijk dat zij niet eens weet van het bestaan van sekstoys. 

Reageer