Skip to main content

Help ik had seks met de broer van men beste vriendin.

 

Gisteren avond ging ik naar men beste vriendin ( om te logeren) maar ze ging even voor een uurtje met haar mama naar de winkel dus ik zat op men gsm in haar kamer. Maar even later komt haar broer binnen hij is bijna 17 en ik bijna 16 en hij vroeg of ik al een relatie heb en ik zei nee en toen vroeg hij of ik al eens seks heb gehad .. ik werd helemaal rood maar ik antwoordde weer nee toen kwam hij naast me zitten op het bed en begon te knijpen in mijn borsten!!! Ik zelf vond het wel lekker en hij is vrij knap dus begong ik hem te pijpen en het was zo lekker even later hadden we harde seks ik kwam voor de eerste keer klaar ik kreunde echt hard. Even later hoorde we bij de deur mijn vriendin dus ging hij zich verstoppen in zijn kamer we waren net optijd omgekleed!!!!Dus kwam men vriendin binnen (alleen ik was daar) MAAR ZE ZAG DAT MEN HAAR NAT WAS ( van het zweten tijden de seks) En vroeg ze hoe het kwam ik begon meteen over een ander onderwerp. Maar zou ik het haar zeggen? Ik ben bang voor haar reactie en eigenlijk vind ik haar broer best hot en cute dus HELP ME AUBBBB!!!Wat moet ik doen???!!!!

Haihai @Emmatjehh ! 

Ik snap het dat als je voor de eerste keer seks heb spannend en lekker is en dat hij knap en cute is!

Hier komen tips:

1. Als je het wilt vertellen aan je vriendin ga dan waarheid doen of durf doen en als ze waarheid zegt vertel dan dit :  als ik ooit eens seks met je broer had hod zou jij reageren? 

Nou xx een hulpvol meisje ♡


Reageer