Vraag

Help ik durf geen condooms te kopen

  • 13 January 2021
  • 6 reacties
  • 546 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hya

Ik zou graag mezelf willen aftrekken met een condoom om en kijken hoe dat nou allemaal precies zit. Alleen durf ik geen condoom te kopen, ik ben bang dat ik iemand bekend tegenkom en dat het heeeel ongemakkelijk wordt. In mijn regio kent iedereen elkaar namelijk een beetje. 

 

Hebben jullie tips of ervaringen die jullie kunnen delen?

Alles helpt !!


6 reacties

Slim dat je al eens wilt oefenen.

Als je liever niet naar een fysieke winkel gaat voor condooms, kan je ze ook zeker online kopen. Bij de meeste webshops wordt dit dan discreet verpakt. Dus dan staat er niet op het pakketje wat erin zit, wat de afzender is etc. Je kunt deze dan ook nog bij een PostNL punt laten bezorgen zodat je hem daar op kunt halen als je bang bent dat je ouders hem open maken of ernaar vragen.

Reputatie 7
Badge +19

Je kan online kopen of aan iemand vragen of hij/zij het wil kopen voor je

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Aftrekvlek hoi

het beste is om naar een winkel te gaan en een cadeaukaart koopt van een website. die kan je vervolgens gebruiken om een pakje condooms te kopen online en je kan ze laten leveren bij een afhaalpunt in de buurt!

ik hoop dat ik je heb geholpen :)

Reputatie 1
Badge +1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@xLisa @Anoniemeboy69 @jaivy  thx! Gaat zeker lukken :)

Reputatie 3
Badge +2

Online kopen of je kan denken schijt aan iedereen laat mij lekker condooms kopen. Zo makkelijk gaat dat helaas niet but give it a try ;)) of zonnebril met mondkapje en capuchon op whahaha

Badge +1

als ik soms wil aftrekken met condoom zoek ik er gewoon altijd een in men zus haar kamer 

Reageer