Skip to main content

Als ik klaarkom komt er maar weinig cum (echt heel weinig vaak zelfs niks) ik ben 16 en heb nooit echt hard gecummed mijn vriend heb ik vaak genoeg zien cummen en cumt volgensmij gewoon normaal weet iemand of er iets mis is?

Dit kan gewoon liggen aan je zaadproductie en is niks mis mee! De een komt gewoon wat meer klaar dan de andere, daar kan je niks aan doen.

 

wat wel een rol speelt is hoe vaak je aftrekt of klaarkomt in een bepaalde tijd; trek je vaker af en kom je dan elke keer klaar hebben je ballen minder tijd om nieuw zaad te produceren voor de volgende x en zal het minder zijn.

 

dus als dat het geval is is mijn advies om is een keer langer te wachten (je ballen doen er ongeveer 3 dagen over, dus op dag 3 zou het meeste zijn. Op dag 4 begint het hele riedeltje weer opnieuw dus vandaar niet langer wachten).

 

mvg, 

 

hello1


'’Als je minder dan een derde theelepel aan sperma produceert bij een ejaculatie, heb je mogelijk een gezondheidsprobleem. Een laag zaadvolume kan erop wijzen dat je een laag testosterongehalte hebt, of zelfs diabetes. Sommige oorzaken zijn behandelbaar, anderen daarentegen zijn chronisch van aard'’ - Mens Health

Ik weet niet wat je ook daadwerkelijk '’weinig'’ vind, maar als het dus minder dan een derde theelepel is (wat behoorlijk weinig is hoor..) zou ik contact opnemen met je huisarts.

Natuurlijk is het normaal dat je geen sperma krijgt als je meerdere keren per dag masturbeert, maar ik weet niet of dat jouw geval is.


Klopt helemaal @Hello1 

 

Ik heb gelezen dat het ook kan liggen aan je eetritme.

Meer groente en fruit eten zou bijvoorbeeld helpen.

Ik hoop dat het werkt 😜

 

@ItzJustin dat wist ik niet klinkt best heftig!

 


Reageer