Vraag

help ik ben geil!

  • 13 March 2023
  • 10 reacties
  • 1739 Bekeken

Badge

Oké dus ,

ik heb een vriendin laten we haar voor dit verhaal even Emma noemen (zo heet ze in het echt niet )

K ken haar al me hele leven , we zijn hele goede vriendinnen (haar ouders zin bevriend met mijn ouders ) 

toen we jong waren (geen idee hoe oud , ik denk tussen de 8 en 11 jaar)zij zij een keer tegen mij ‘zullen we zoenen om te kijken hoe dat voelt ‘ ik vond het eerst een beetje raar maar ik wou het wel zij wou het meteen doen alsof het niks was , ik wou het in stappen doen : eerst gwn zonder tong toen een beetje met enz.

later zien we elkaar weer zagen hadden we iets bedacht …

ze haalde een bakje van beneden en deden daar briefjes in waarin stond :

-zoenen met tong 

-(ik weet niet helemaal hoe we het hadden opgeschreven maar het was iets van dat ik haar vagina ging likken en dat zij op mij lag en dat ook bij haar deed )

zulke dingen zaten er in wel meer maar ik weet het nie precies.

Toen vond ik het niet heel fijn maar wel leuk om te doen maar ook raar 

Nu ben ik 13 en heel geil !

ik zou nu echt graag willen zoenen en dingen proberen !

maar ik heb het nooit gevraagd maar zij denk ik nie want zo is zij nu niet meer

ik wil binnen kort met haar logeren !

zou ik dan zo zeggen van :

wist je nog toen we bij jou thuis waren en toen jij wou zoenen ? 
of moet ik het laten gaan ?

(ps ik heb geen crush op haar ofzo maar gwn ben geil enzo)

 


10 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je kan het gw vragen en afwachten wat haar reactie is. Ze kan het ook niet willen maar dan moet je niet boos voellen.

Gr

Badge

Je kan het gw vragen en afwachten wat haar reactie is. Ze kan het ook niet willen maar dan moet je niet boos voellen.

Gr

Heyy ik denk dat ik dat ga doen maar dan ben ik we bang dat als ik het echt vraag dat ze dan zich ongemakkelijk voelt 

Reputatie 4
Badge +4

Daar kom je maar op een manier achter. En dan voelen jullie je allenbij ongemakkelijk denk ik. En why zou je t niet vragen

Xxxx

Reputatie 4
Badge +4

Je kan het gw vragen en afwachten wat haar reactie is. Ze kan het ook niet willen maar dan moet je niet boos voellen.

Gr

Heyy ik denk dat ik dat ga doen maar dan ben ik we bang dat als ik het echt vraag dat ze dan zich ongemakkelijk voelt 

Je kan het wel je moet geloven in jezelf. En wat als zij het nou wel wil wat ga je dan doen?

Badge

dat lijkt me best wel raar, ik zou personlijk uit ervaaring gewoon met papa mama overleggen en kijken hou hun het met elkaar doen. daar kan je veel van leren

 

Reputatie 4
Badge +4

Als ze ja zegt wat zou je dan zeggen of doen?

Badge

dat lijkt me best wel raar, ik zou personlijk uit ervaaring gewoon met papa mama overleggen en kijken hou hun het met elkaar doen. daar kan je veel van leren

 

Ja man goed idee ahhahaha

Badge

Als ze ja zegt wat zou je dan zeggen of doen?

Geen idee . Ik ga denk ik niet vragen ‘bekken?’ Hahaha

ik ga gwn zo zeggen van :

‘wist je nog toen jij aan mij vroeg van ; zullen we zoenen ‘ en dan zie ik wel wat er gebeurt 

Reputatie 4
Badge +4

Ja goed iedee

Badge

Hoe is het gegaan?

Reageer