Help ik ben bang door pikante filmpjes van mezelf...

  • 31 August 2020
  • 2 reacties
  • 577 Bekeken

Badge

Hi guys.. lang verhaal maar k hou t kort..

Ik heb 11 dagen geleden in de avond met een jongen gesnapt en we stuurde elkaar pikante fotos en filmpjes... hij stuurde zelf een fabvid.. en ik het tegenovergestelde daarvan (vingerfilmpje dus) een paar dagen later had ik een filmpje in string van alleen me a$$ naar een andere jongen gestuurd en hij heeft die filmpjes van mij gelekt ( niet dezelfde persoon ) en nu ben ik dus bang dat de andere jongen waarmee ik een paar dagen eerder mee heb gepraat ze ook lekt en het zijn best heftige filmojes.. terwijl dat eigenlijk niet kan want hij zegt dat ie ze niet heeft gescreenshot (en op snap kan je dat zien)maar ik heb een erg onderbuik gevoel omdat het een paar dagen daarna met andere fotos is gebeurd..

 

wat moet ik doen help🥺

 

gr anoniem meisje van 14


2 reacties

je kan ook gewoon screenen zonder dat je dat door hebt. maar dat lost het probleem niet op maar zolang je hoofd of je persoonlijke zooi er niet op staat is er niks aan de hand

Badge +2

Hoi @Anoniem.meisjexx ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Daarnaast zou je alvast een kijkje kunnen nemen op de site van https://www.helpwanted.nl.

 

Groetjes,

Emma D.

De Kindertelefoon

 

Reageer