Skip to main content

Ik was dus op omegle en een meisje (dacht ik) vroeg of ik naakt kon gaan. Dat heb ik helaas gedaan. Toen heeft die andere jongen daar een foto van gemaakt. Wat moet ik nu doen?

 

Ps. M'n gezocht stond er niet op

Hoi @Benvr1234,

Het is sowieso nooit slim om op omegle te gaan maar vooral niet slim om naakt te gaan daarop. Je kan er nu niet zoveel meer aan doen denk ik.

Groetjes, @Monkeyboy08


Hey @Benvr1234!

Dat is stom om te horen! Je kan er niet zoveel meer aan doen zoals @Monkeyboy08 al vertelde maar dan probeer te leren van je fouten. Denk goed over na wat je doet! Eerst denken dan doen.

Liefs Caiya


@Caiya  en @Monkeyboy08  Ik snap wat jullie zeggen en dat heb ik ook zeker gedaan (geleerd van mijn fout). Maar omdat mijn gezicht er niet op staat kan er toch nu niet zo heel veel gebeuren?


Het is echt dom als je zoiets doet. Je kan er niets meer aan doen. Ik hoop voor je dat die jongen een storing krijgt ofzo waardoor hij al zijn foto's kwijt is.


Het is inderdaad niet handig wat je hebt gedaan. Maar dat weet je inmiddels denk ik wel.

Als je degene niet kent . En die foto komt online zou ik gewoon aangifte doen.  

 

 


@Caiya  en @Monkeyboy08  Ik snap wat jullie zeggen en dat heb ik ook zeker gedaan (geleerd van mijn fout). Maar omdat mijn gezicht er niet op staat kan er toch nu niet zo heel veel gebeuren?

Even zodat iedereen het weet. Dit is een vervolg vraag aan jullie op mijn topic.


@Caiya  en @Monkeyboy08  Ik snap wat jullie zeggen en dat heb ik ook zeker gedaan (geleerd van mijn fout). Maar omdat mijn gezicht er niet op staat kan er toch nu niet zo heel veel gebeuren?

Ja en nee

Ik ga het even uitleggen met een voorbeeld van mijn benen. Ik zou ze uit 1000 benen kunnen onderscheiden want ik heb twee grote littekens en heel veel kleine. Ook mijn bovenbenen zitten altijd onder de wondjes dus dat zou ik echt zo herkennen. Misschien hebben mensen wel eerder het gedeelte gezien wat jij op de foto hebt gezet. Dan denken ze van: hey dat is de piemel (ik weet niet wat er allemaal op staat) van @Benvr1234, die foto gaan we lekker gebruiken om hem te pesten (of op een andere manier gebruiken).

Dan je gezicht er wel niet op staan maar je kan alsnog herkenbaar zijn. Iemand die jouw niet kent en ook niet naakt heeft gezien zou denken: gewoon een sukkel die wat doms deed. Maar misschien zit die foto over ongeveer een jaartje wel in China. Misschien duurt het zelfs wel minder lang.


@Caiya  en @Monkeyboy08  Ik snap wat jullie zeggen en dat heb ik ook zeker gedaan (geleerd van mijn fout). Maar omdat mijn gezicht er niet op staat kan er toch nu niet zo heel veel gebeuren?

Ja en nee

Ik ga het even uitleggen met een voorbeeld van mijn benen. Ik zou ze uit 1000 benen kunnen onderscheiden want ik heb twee grote littekens en heel veel kleine. Ook mijn bovenbenen zitten altijd onder de wondjes dus dat zou ik echt zo herkennen. Misschien hebben mensen wel eerder het gedeelte gezien wat jij op de foto hebt gezet. Dan denken ze van: hey dat is de piemel (ik weet niet wat er allemaal op staat) van @Benvr1234, die foto gaan we lekker gebruiken om hem te pesten (of op een andere manier gebruiken).

Dan je gezicht er wel niet op staan maar je kan alsnog herkenbaar zijn. Iemand die jouw niet kent en ook niet naakt heeft gezien zou denken: gewoon een sukkel die wat doms deed. Maar misschien zit die foto over ongeveer een jaartje wel in China. Misschien duurt het zelfs wel minder lang.

Maar dan hebben we het natuurlijk wel over een kans die best klein is denk ik. Omdat dan moeten er mensen zijn die het herkennen. En die dan ook nog die foto gezien hebben. Wat natuurlijk ook best een kleine kans is. Voor hetzelfde geld verwijderd die andere persoon hem gewoon. Al met al valt het wel mee dan toch?


Het is lullig maar je kunt hier nu eigenlijk niks meer aan doen. De kans dat je herkent wordt is wel klein denk ik, maar zoals @ikweethetnietmeer2009 zegt, niet onmogelijk. Dat hangt er natuurlijk van af wat die persoon met de foto gaat doen en of diegene een bekende van je is. Mijn advies is, probeer het te vergeten. Leer hier van en doe het nooit meer.


Reageer