Skip to main content
Vraag

Help! Elkaar strelen op school tijdens les Engels

• November 20, 2025
  • 53 reacties
  • 8903 Bekeken

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Beste lezers,
Ik ben 14 (jongen) en een vriend (jongen) van mij (ik noem hem nu even Bart) zit altijd naast mij tijdens de les Engels en wij strelen soms eens over elkaars bovenbeen. Ik vind dat eigenlijk best wel leuk en sinds kort doet Bart het ook heel voorzichtig over mijn billen. Telkens wanneer 1 van ons eens op elkaars billen streelt kijken we altijd en lachen we stil. Ik vind dat wel leuk en wil eigenlijk ook verder gaan (niet met seks ofzo) maar ik weet niet of hij dat wil…
Ik wil ook niet de vriendschap tussen hem en mij verliezen...
Kan iemand mij helpen?

53 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Als jullie samen zijn kan je toch vragen of ie een hug wil.. en dan je handen op z'n billen leggen. Zal ie ook wel bij jou doen dan. Beetje strelen.. stijve tegen elkaar duwen met kleren aan. En dan zie je wel of jullie verder willen gaan of niet.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 27, 2025

Hey dit is lief.  Ik denk dat je wel voorzichtig kunt vragen of in een grapje verstopt er achter proberen te komen wat hij voelt en wil. En als het niet met seks maar meer vriendschappelijk is is het ook minder moeilijk om ietsje verder te gaan. Bedoel je als in knuffelen en strelen? Dat heb ik met mijn beste vriend ook wel gedaan, ook zoenen geoefend een keer. Het ligt er wel aan wat je verwacht. Bijvoorbeeld hij voelde meer dan ik toen en dat ging goed omdat het duidelijk was. Dus je moet dat wel van elkaar weten. Ik denk dat je daar best in een rustig moment als je met zijn tweeën bent over kunt praten hoor. Liefs, Tover xxx

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

--onnodige quote verwijderd--

hoi ​@Tover01 
ik bedoel met verder gaan misschien een keer samen aftrekken ofzo..

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 3, 2025

Als je zijn bovenbeen streelt, kun je steeds dichter naar zijn kruis strelen.  Je merkt dan meteen of hij dat fijn vindt ofwel je hand tegenhoudt.  Bij fijn ga je tot bij zijn piemel en dan zie je wel hoe het verder gaat.

Vindt hij het niet fijn, dan doe je het af als een grapje en blijven jullie gewoon vrienden.  Je moet niet altijd alles willen bespreken maar ook soms gewoon de dingen laten gaan zoals ze gaan.  Succes en houd ons op de hoogte!

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

@Diana 

thx voor de tip, ik heb nu proefwerken en dan is het vakantie…
dus het zal voor ‘’volgend jaar’’ zijn ;) 

• December 4, 2025

@GoldenRetrieverGuy  jullie kunnen ook eens bij elkaar thuis afspreken als een van jullie alleen is. En dan ook elkaar strelen enz en kijken wat jullie bij elkaar toelaten. Misschien wil hij jou ook wel aftrekken. In de klas is het natuurlijk erg spannend maar als jullie alleen zijn kunnen jullie het er ook over hebben wat jullie bij elkaar willen doen

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

@Aubien zal ik onthouden thx

• Net nieuw
  • December 4, 2025

Blijf bij hem logeren en ga samen in de douche op in bad en ga dan zijn piemel aanraken.

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

@ANO2013 Hey,
Sorry maar dat gaat te snel te ver ik wil wel ver gaan maar niet zo snel ik wil traagjes op het gemak opbouwen heb je misschien tips voor mij?

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Bedankt voor alle tips iedereen, ik zal ze zeker gebruiken :)

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Help! Is dit een hint of is dit gewoon normaal????
Vandaag was dus woensdag onze docent was afwezig dus we zaten in een lokaal waar alle klassen zaten die geen docent hadden.        DE      vriend  zat voor mij en we zaten zo wat te fluisteren want als de docent in dat lokaal ons hoorde gingen we straf krijgen maar ja dus, wij zaten gewoon te praten en opeens ging het over seks enzo en ja.. opeens zei hij van ‘mag ik jouw pietje trekken’ ik zou het wel willen maar ik heb het gevoel dat het voor te lachen was en weet het niet echt of het nu serieus was of niet.. heeft iemand tips?

Forum|alt.badge.img+1

@GoldenRetrieverGuy Ik zou gwn zeggen ja en als het voor de grap was laat hij dat wel merken en zeg je ook dat het om een grap was maar als het serieus was dan kan het gewoon toch?

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

@GoldenRetrieverGuy Ik zou gwn zeggen ja en als het voor de grap was laat hij dat wel merken en zeg je ook dat het om een grap was maar als het serieus was dan kan het gewoon toch?

Kan iemand nog helpen aub!!!!!

Groetjes,

GoldenRetrieverGuy

• Net nieuw
  • January 8, 2026

Ik denk dat het als aller eerste belangrijk is om zijn intentie te weten. Persoonlijk zou ik het op een serieuze manier vragen zodat hij merkt dat je er wel serieus over bent. Als je daarna zijn intentie weet is het ook belangrijk om te weten wat je zelf wilt! Ook is het natuurlijk belangrijk om duidelijk aan te geven waar jouw grenzen liggen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

@KT: mijn vorige reactie te vroeg verstuurd, willen jullie die niet publiceren maar deze wel?  Dank, L

Door te vragen of hij aan je pietje mocht trekken, stelde hij zich wel heel kwetsbaar op want misschien had jij hem dan wel uitgelachen of weggeduwd of zo.  Vraag hem nog een keertje of hij het echt meende (ik denk van wel) en als hij ja zegt, kunnen jullie aan de slag.  Ga nu niet meteen aan elkaars billen zitten maar houd het bij eenvoudig handwerk en als dat bevalt kun je de volgende keer verder gaan.  Je kunt ook, als je aan elkaar zitten te spannen vindt, het gewoon alletwee bij jezelf doen terwijl je samen bent.

Succes.

En ik vind ‘pietje’ een geinig woord dat ik ook ga gebruiken.  Niet altijd, maar toch soms.

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

toen hij dat vroeg zaten we op school hé?
Hij zat een bank voor mij hij draaide zich om en zei het..
En dan keek hij weer voor zich zonder dat ik kon reageren.
Dus ik kon hem niet wegduwen ofzo.
Maar ik denk ook niet dat we in de les opeens gaan aftrekken…
groetjes,
GoldenRetrieverGuy

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

Nee, niet in de les natuurlijk.  Maar na school, bij een van jullie thuis.

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Het lijkt erop dat ie het wel zou willen, ik zou idd gwn een keertje afspreken of logeren en kijken wat ee dan gebeurt 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

en hoe gaat het er nu mee

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

We gaan dit weekend eens logeren..

zullen zien wat er gaat gebeuren

hopelijk wilt hij hetzelfde.

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

@GoldenRetrieverGuy hoe moet ik het beginnen?

hoe moet het?

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 16, 2026

Hey ​@GoldenRetrieverGuy 

Gwn beginnen zoals altijd, een beetje lachen en hem een beetje opgeilen zeg maar, dus een beetje strelen en een beetje in de richting van zijn lul gaan. Als hij dat tof vindt. Zoja ga je stapje verder.

Of je vraagt hem gewoon waarom hij dat vroeg of vraag hem of hij wilt doen.

Groetjes

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

En hoe was het?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 19, 2026

Hoe was het????

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Er is niks gebeurd gewoon normaal 

Maarrrr wat me wel opviel (Ik sliep op hetzelfde bed als hij omdat ze geen matras hadden en ze waren vergeten het te vragen aan mij) maar toen we gingen gaan slapen ongeveer 25 minuten na dat we op het bed lagen ik sliep op mijn linker zij (ik was nog wakker) en ik had het gevoel dat hij heel zachtjes mij aan het strelen was op mijn rug richting mijn kont hij raakte ook mijn kont aan, hij bleef ook aan mijn kont wrijven voor ongeveer 2 minuten (ik sliep in mijn ondergoed) vond het eerlijk gezegd wel héél geil ik kreeg ook een mega erectie. Daarna ging hij gewoon slapen alsof er niks was gebeurd. Ik denk dat hij ook niet wist dat ik nog wakker was.. 

Wat moet ik doen? Moet ik hem vragen of hij nu eens bij mij wil blijven slapen? Of juist niet?

Met vriendelijke groeten GoldenRetrieverGuy