Vraag

HELP!!!eerste keer sex gehad

  • 18 April 2024
  • 4 reacties
  • 704 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hey iedereen ik ben een jongen 15 jaar 1m75

Eerst een beetje info voor je de vragen invult 

Ik heb een heel mooi (Hij heeft sixpack en 19cm lul dus perfect zou je zeggen)en leuk vriendje want ja ik ben bi

Ik heb weinig ervaring en mijn vriendje heeft al een paar keer sex gehad. 

Ik had 3 dagen geleden voor de alle eerste keer sex mijn vriendje heeft me geneukt maar zijn penis is echt te groot voor mij. Ook is mijn kont 😬 best klein en kan dat een rol spelen hij is echt heel lief en vroeg de hele tijd of alles oké was maar ik kon het gwn niet aan dus hier een paar vragen. 

Geslacht 

Geaardheid 

Leeftijd

1. Wat kan ik doen dat het beter aanvoelt

2. Zou ik mijn vriendje met iemand anders laten neuken zo dat hij toch sex kan hebben met iemand.

3.we hebben ook gesproken dat hij is bottom wil zijn maar ik schaam me over me penis dat die te klein zal zijn 15.8cm en 2.5 vingers dik kan hij hiermee plezier hebbe

4.is zijn penis te groot?

5ligt het probleem bij mij

we hadden gister voor de 2 keer sex en daar deed het ook pijn bij mij dus ben ik naar top gegaan alleen kreunde hij niet en kwam niet klaar na ik klaar was heb ik hem gepijpt tot hij kwam maar dat duurde ook lang

6.voor meisjes o homos dat dit lezen en ervaring hebben hoe word ik beter in top

7.hoe kan ik beter pijpen want ik heb kokhalsreflex 

8.zouden we trio moeten doen 

9.zou jij een penis van 19 cm aankunne 

10 zou je blij zijn als je vriendje een penis heeft van 15.8cm of is mijne echt te klein

11.ooit sex gehad waar de lul te lang was wat deed je

12.heb jij goede sex

13.liever dat je vriendje een te grootte heegt of te kleine

Bedankt voor je tijd xx❤

 

 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Hey iedereen ik ben een jongen 15 jaar 1m75

Eerst een beetje info voor je de vragen invult 

Ik heb een heel mooi (Hij heeft sixpack en 19cm lul dus perfect zou je zeggen)en leuk vriendje want ja ik ben bi

Ik heb weinig ervaring en mijn vriendje heeft al een paar keer sex gehad. 

Ik had 3 dagen geleden voor de alle eerste keer sex mijn vriendje heeft me geneukt maar zijn penis is echt te groot voor mij. Ook is mijn kont 😬 best klein en kan dat een rol spelen hij is echt heel lief en vroeg de hele tijd of alles oké was maar ik kon het gwn niet aan dus hier een paar vragen. 

Geslacht meisje 

Geaardheid hetro

Leeftijd bijna 16

1. Wat kan ik doen dat het beter aanvoelt glijmiddel genoeg voorspel 

2. Zou ik mijn vriendje met iemand anders laten neuken zo dat hij toch sex kan hebben met iemand. Zou ik niet doen

3.we hebben ook gesproken dat hij is bottom wil zijn maar ik schaam me over me penis dat die te klein zal zijn 15.8cm en 2.5 vingers dik kan hij hiermee plezier hebbe ja tuurlijk 15.8 is echt niet klein dat is eigenlijk best groot 

4.is zijn penis te groot? Weet ik niet 

5ligt het probleem bij mij nee

we hadden gister voor de 2 keer sex en daar deed het ook pijn bij mij dus ben ik naar top gegaan alleen kreunde hij niet en kwam niet klaar na ik klaar was heb ik hem gepijpt tot hij kwam maar dat duurde ook lang

6.voor meisjes o homos dat dit lezen en ervaring hebben hoe word ik beter in top gewoon oefenen 

7.hoe kan ik beter pijpen want ik heb kokhalsreflex  oefenen oefenen en oefenen 

8.zouden we trio moeten doen je moet niks

9.zou jij een penis van 19 cm aankunne in mijn vagina denk het wel maar zou zeker niet stil kunnen zijn

10 zou je blij zijn als je vriendje een penis heeft van 15.8cm of is mijne echt te klein ik jou hardstikke blij zijn met jou penis 

11.ooit sex gehad waar de lul te lang was wat deed nee 

12.heb jij goede sex Jaa 

13.liever dat je vriendje een te grootte heegt of te kleine te groot de penis hoeft er niet helemaal in 

Bedankt voor je tijd xx❤

 

 

 

Reputatie 2
Badge +4

Nog iemand?

Badge +2

Hey iedereen ik ben een jongen 15 jaar 1m75

Eerst een beetje info voor je de vragen invult 

Ik heb een heel mooi (Hij heeft sixpack en 19cm lul dus perfect zou je zeggen)en leuk vriendje want ja ik ben bi

Ik heb weinig ervaring en mijn vriendje heeft al een paar keer sex gehad. 

Ik had 3 dagen geleden voor de alle eerste keer sex mijn vriendje heeft me geneukt maar zijn penis is echt te groot voor mij. Ook is mijn kont 😬 best klein en kan dat een rol spelen hij is echt heel lief en vroeg de hele tijd of alles oké was maar ik kon het gwn niet aan dus hier een paar vragen. 

Geslacht meisje 

Geaardheid hetro

Leeftijd16

1. Wat kan ik doen dat het beter aanvoelt glijmiddel 

2. Zou ik mijn vriendje met iemand anders laten neuken zo dat hij toch sex kan hebben met iemand. Dit moet je alleen doen als jij je daar comfortabel bij voelt 

3.we hebben ook gesproken dat hij is bottom wil zijn maar ik schaam me over me penis dat die te klein zal zijn 15.8cm en 2.5 vingers dik kan hij hiermee plezier hebbe Jazeker 

4.is zijn penis te groot? Te groot wil ik niet zeggen maar hij is wel erg groot 

5ligt het probleem bij mij nee 

we hadden gister voor de 2 keer sex en daar deed het ook pijn bij mij dus ben ik naar top gegaan alleen kreunde hij niet en kwam niet klaar na ik klaar was heb ik hem gepijpt tot hij kwam maar dat duurde ook lang

6.voor meisjes o homos dat dit lezen en ervaring hebben hoe word ik beter in top oefenen 

7.hoe kan ik beter pijpen want ik heb kokhalsreflex je hoeft niet diep te pijpen en gewoon proberen 

8.zouden we trio moeten doen je moet niks

9.zou jij een penis van 19 cm aankunne idk nog niet geprobeerd 

10 zou je blij zijn als je vriendje een penis heeft van 15.8cm of is mijne echt te klein ja heel blij 15.8 is echt niet klein 

11.ooit sex gehad waar de lul te lang was wat deed je nee

12.heb jij goede sex heb nu geen vast persoon voor sex

13.liever dat je vriendje een te grootte heegt of te kleine te groot hij hoeft er niet helemaal in

Bedankt voor je tijd xx❤

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Geslacht  man

Geaardheid  hetero

Leeftijd 15. Bijna 16

1. Wat kan ik doen dat het beter aanvoelt mischien glijmiddel gebruiken

2. Zou ik mijn vriendje met iemand anders laten neuken zo dat hij toch sex kan hebben met iemand. Als hij dat graag wilt en als jij dat wilt kun je dat doen. 

3.we hebben ook gesproken dat hij is bottom wil zijn maar ik schaam me over me penis dat die te klein zal zijn 15.8cm en 2.5 vingers dik kan hij hiermee plezier hebben. Ben niet gay dus weet niet of hij dat fijn zal vinden. Proberen zou ik zeggen

4.is zijn penis te groot? Hij heeft wel een groote penis. Een penis is natuurlijk gemaakt om in een vagina te gaan en dat is toch een iets grooter gat dan een anus. Als je een iets grotere kont had lukt het mischien wel beter

5ligt het probleem bij mij.  Nee. Hij heeft een groote niet jij.

we hadden gister voor de 2 keer sex en daar deed het ook pijn bij mij dus ben ik naar top gegaan alleen kreunde hij niet en kwam niet klaar na ik klaar was heb ik hem gepijpt tot hij kwam maar dat duurde ook lang

6.voor meisjes o homos dat dit lezen en ervaring hebben hoe word ik beter in top

7.hoe kan ik beter pijpen want ik heb kokhalsreflex

8.zouden we trio moeten doen 

9.zou jij een penis van 19 cm aankunne 

10 zou je blij zijn als je vriendje een penis heeft van 15.8cm of is mijne echt te klein

11.ooit sex gehad waar de lul te lang was wat deed je

12.heb jij goede sex

13.liever dat je vriendje een te grootte heegt of te kleine

Reageer