Skip to main content
Vraag

help digitale sexting ben ik in de problemen

• August 1, 2026
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik ben echt heel zenuwachtig en ben bang om in de problemen te komen. Ik had een meisje ontmoet via omegal, super aardig zij is 13 en ik 14.  Alleen ging het heel heel snel, de zelfde dag nog wel. Ik heb ook zeker zitten flirten en uiteindelijk vroeg zei of ze mijn pik mog zien. Ik zij oké dus stuurde een 1 time foto via whatsapp. Daarna zij ik ‘ik wil dan iets terug’ dus zei zij ‘me kut?’. Ik zij ‘oké', maar toen zei zij ‘wil je me leren vingeren’ en ik zei ‘oké’. Dus wij video bellen. Ik heb haar kut gezien en een beetje gezecht hoe het moet. Aleen toe ging zei slapen (ps: dit speelt af in 2 uur ofzo). 

Later vroeg ik ‘ben je nog wakken’ en zij zei ‘ja’. Dus ik vroeg ‘heb je tieten'. En nu komt het. Toen kreeg ik te horen ‘wtf man zo praat je toch niet tegen mij’. Toen zei ik ‘van o maar we hebben dit en dat al gedaan’ en zij zecht ‘kanker mochol in ben niet (ik noem het meisje waarmee ik appte ff x) x ik ben x zus’. Ik weet niet of ze haar zus telefoon gebruikte of wat. Ik werdt uitgescholden en ze zei dat x zat te huilen en dat ze bang was en toen heb ik gezegd ‘er is niks om bang te zijn’ en toen zei x zus ‘niet nog een keer appen’ en toen zij ik ‘oké geen probleem’ en toen zei de zus ‘hoe heb je dit nummer’ en toen heb ik dat nummer geblokkeerd. 

zit in in de problemen ?

zit in in de fout ?

ga ik gebeld worden? 

komt er politie ?

en wat met haar ouders?

en wat is er gebeurd? 

het is 1:49 en nu kan ik niet meer slapen ben zo bang 

gaat er iets ergs gebeuren ze weet in welke stad ik woon en hoe ik eruitzien en me voornaam en me nummer ze leeft wel aan de andere kant Nederland ben ik cookd en dit ging ook beide kanten  en dit ging via whatsapp 

ols pls pls help me 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon om het beter leesbaar te maken

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

Hoi ik snap je angst! Lijkt me heel vervelend deze situatie en heeft veel stress…

Hou het volledige gesprek op je tel, maak evt screenshots! Als er in staat dat ze het wilde heb jij oog bewijs dat jij niets hebt verplicht of haar hebt gedwongen.

Vaak gebeuren in deze gevallen niets en is het grote onzin. Daarom wel ff bewijs behouden.

Maak je voor nu niet te druk. Als jou verhaal klopt heb jij verder niets verkeerds gedaan en wilde zij dit zelf.

Wees wel voorzichtig volgende keer en leer iemand echt kennen voor je je nummer geeft en geil gaat doen. Het is normaal om geil te zijn. Maar pas wel op 😘

Xxx mel 

Forum|alt.badge.img

t is toch ook nie illegaal om te vragen om iemands borsten? dat vroeg iemand ook een keer aan mij (wel gezegd sorry maar nee en geblockeerd (mocht hem niet)) en ik heb dat ook tegen niemand gezegd? daar kun je niet voor in de problemen komen, en ze kunnen je niet bellen want je hebt ze geblocked. Als ze een ander nummer gebruiken kan je altijd weer blocken

furina
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2026

@annoniememeid 

Heb jij over amanda todd gehoordt? na haar verhaal te horen krijgen klinkt het zeker wel illegaal 

onnodige quote verwijderd KT

Forum|alt.badge.img

@annoniememeid 

Heb jij over amanda todd gehoordt? na haar verhaal te horen krijgen klinkt het zeker wel illegaal 

onnodige quote verwijderd KT

nee nooit gehoord?