Vraag

help, bloed na masturberen

  • 4 February 2024
  • 14 reacties
  • 813 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy!

Ik vroeg me af? Is dit normaal?

Ik zat dus in de douche en ging masturberen toen ik de G plek vond! Ik helemaal blij zijn en ging gelijk die stimuleren maar nu een dag later als ik plas komt er bijna elke keer een beetje bloed mee en doet het pijn ik brobeerde ook als ik nog bij de G plek kon maar die was een soort van opgezwollen! Ik maak me hier echt zorgen over! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ( het liefst alleen reacties van meiden)


14 reacties

Reputatie 2
Badge +1

De G spot is eigenlijk ook je clit, alleen weten mensen dat niet altijd. Als je je opgewonden voelt zwelt je clit meestal op (dus ook als je gaat/ aan het masturberen bent) wanneer ben je begonnen met masturberen? Het bloed kan namelijk je ongesteldheid zijn, anders zou je het even aan je ouders vragen als je dat durft, anders kun je ook gwn een medewerker van de kindertelefoon bereiken. Dan kan je ook nog naar de huisarts als het niet stopt met bloeden bij het masturberen.

ik hoop dat ik heb geholpen! 
xoxo

Reputatie 2
Badge +1

Oja en als het pijn doet, niet doen! Je moet echt alleen masturberen als je het zelf fijn vind en HOE je het zelf fijn vind 😊

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Bedankt voor je reactie! Ik ben nog nooit ongesteld geweest vandaar dat ik het ook raar vind dat er bloed is... ik masturbeer nu zegmaar 2 maanden ofzo tot nu toe vond ik het altijd fijn..

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Ik ging vandaag dus kijken als het gestopt was met bloeden dus ik ging naar de wc op te plassen en ik schrok me dood! Eerst was het dus gewoon het meeste plas en een beetje bloed maar nu stroomde er gewoon bloed uit!! Help!! Ik ben zo bang! En ik ging kijken hoe me vagina aanvoelde maar die voelde heel gespannen aan! Help!

Zou het niet kunnen dat je je ongesteld geworden bent ?

Reputatie 6
Badge +4

ik zou snel met iemand gaan praten die je kan helpen bvb je moeder. misschien word het nu ook wel tijd om naar de huisarts te gaan maar ik heb het even opgezocht en het kan zijn dat je een vaginale infectie hebt je gaat er niet dood aan maar je moet wel even naar de huisarts voordat er ergere dingen gebeuren. wat ook kan is dat er iets kapot is in je blaas :( 

er zal wel niet all te veel aan de hand zijn maar ga wel even praten met iemand in je omgeving.

heel veel su6!!! 🤗

Badge

Heyy! Ik ging vandaag dus kijken als het gestopt was met bloeden dus ik ging naar de wc op te plassen en ik schrok me dood! Eerst was het dus gewoon het meeste plas en een beetje bloed maar nu stroomde er gewoon bloed uit!! Help!! Ik ben zo bang! En ik ging kijken hoe me vagina aanvoelde maar die voelde heel gespannen aan! Help!

Ik zou echt naar je ouders gaan inderdaad het is waarschijnlijk heel eng en gênant maar als het echt pijn doet moet je er echt naar laten kijken niet vies bedoelt natuurlijk maar het is wel verstandig hou ons maar op de hoogte en heel veel sterkte xxx 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Bedankt!

Ik heb er in de ochtend met mijn ouders over gepraat..

We gaan zo naar de huisarts..

Ik hou jullie op de hoogte!

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Bedankt! 

Ik heb er met mijn ouders over gepraat, we gaan morgen naar de huisarts... ik hou jullie op de hoogte!

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

 

Goed dat je naar de huisarts gaat! Ik zou dat nooit durven haha, but thats me :)

 

Waar ik zelf aan dacht is dat het misschien kon zijn dat je te lange nagels had en hebt gekrabd zonder dat je het doorhad, en je zo een klein adertje hebt geraakt? 

Maar ik ben heel benieuwd wat het is, en succes bij de huisarts!

Reputatie 6
Badge +4

heel goed 👍 suc6 bij de huisarts!!

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! 

@UnknownGirl2009 

Je had gelijk!

De huisarts zei dat ik waarschijnlijk met te lang nagels heb gemastubeerd en dat ik inderdaad iets had geraakt ze heeft me eeen middeltje gegeven tegen het bloeden.. dat moet ik een week drinken en dan terug komen om te kijken hoe het dan is. Heel erg bedankt allemaal!

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! 

heb je tegen je ouders verteld dat je masturbeert? Ik zou dat nooit durven!! 😳

ik hoop dat het is opgelost. Laat het ons weten!

Reputatie 2
Badge +1

Heyy!

Ik heb niet verteld dat ik mastubeer alleen dat er bloed kwam toen ik plaste! Het gaat nu wel al veel beter!

Reageer