Skip to main content
Vraag

help bloed?? ik weet niet wat het is

• January 16, 2025
  • 7 reacties
  • 451 Bekeken

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2

Is was met m'n tandenborstel op m'n clit en op eens was er bloed 

Ik ben nog niet ongesteld geweest en ik masturbeer nu ik denk 2 maanden 

Helup

7 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 16, 2025

Misschien kwam het door je tandenborstel door die plastic haartjes. Of je bent voor het eerst ongesteld. Ik zou er met je moeder over praten of als je dit niet durft/kan kan je ook altijd binnenlopen bij de huisarts. Dat is gratis en er hoeft ook geen ouder bij te zijn. Het komt goed!🫶🏻

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 17, 2025

Dankjewel ik wacht het nog even af 

En anders ga ik naar de huisarts 

Joch.
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 25, 2025

Misschien kwam het door je tandenborstel door die plastic haartjes. Of je bent voor het eerst ongesteld. Ik zou er met je moeder over praten of als je dit niet durft/kan kan je ook altijd binnenlopen bij de huisarts. Dat is gratis en er hoeft ook geen ouder bij te zijn. Het komt goed!🫶🏻

Huisarts is niet gratis en zo ver ik weet moet de arts het ook aan je ouders vertellen als je jonger dan 16 jaar oud bent.

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 26, 2025

Dankjewel ​@Katjatja  en ​@Joch. 

Ik denk dat het de haartjes zijn #hoop dat ik nog niet ongesteld ben😇

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 26, 2025

Vermoedelijk heb je een klein wondje gemaakt, hou het even in de gaten, zou zeker binnen de 2 dagen gestopt moeten zijn met bloeden. Anders even naar de huisarts met je moeder.

Liefs Silence

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 26, 2025

ik had dit ook, ik was niet ongesteld, maar omdat die haartjes erg ruw zijn er de huid rond om je vagina heel gevoelig had ik een wondje gemaakt

maak je niet te veel zorgen en geniet ervan dat je nog niet ongesteld bent, groetjes Hoi_123

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 29, 2025

Ook bedankt voor de rest en ​@Hoi_123 zal ik doen😉