Hoi ik had een dringende vraag! Sorry voor de extreme taal maar alleen zo kan ik het beschrijven. Het zit zo:
Mijn vriend lag op mij en we hebben droogeneukt. Zijn penis tegen mjjn vagina maarr met kleding aan. Broek en onderbroek nog gewoon aan.
Daarna ging hij zichzelf aftrekken en ik hem pijpen. Ik had zijn penis niet aangeraakt hij wel. Na het pijpen voelde ik wat vocht van hem in mijn mond. Daarna tongzoende we. en befte hij me
Vervolgens had hij zijn handen snel gewassen alleen met water en heeft hij mij toen gevingerd. Hij is niet met zijn vinger in mij geweest maar wel tegen mijn clit aan en eroverheen etc.
1. Ik maak me zorgen omdat hi j eerst aan zijn penis zat en toen na het handen wassen aan mijn clit (vagina)
2. Ik maak me zorgen omdat ik heb hem gepijpt,vocht voelde in mijn mond,we zoende en hij mij likte aan mijn vagina.
BEN IK NU ZWANGER?????????
Ik was net klaar met ongesteld zijn toen dit gebeurde 2 weken geleden . Over 2 weken moettt ik ongesteld zijn. Maar weet iemand of ik zwanger ben ja of te nee? Ik weet het even niet