Vraag

Help aan sexting gedaan

  • 26 October 2018
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik ben een jongen van 15 (gay) en heb aan sexting gedaan moet ik me meteen zorgen maken om politie en verspreiding het zijn fotos waar ik en me omgeving onherkenbaar op staan

Alvast bedankt voor de reacties

3 reacties

Hoi

Je hebt aan sexting gedaan, en maakt je zorgen over de foto's die je gestuurd hebt. Ken je de persoon waarnaar je deze foto's hebt verstuurd persoonlijk? Je zou alvast kunnen vragen om de foto's te verwijderen. De garantie dat deze persoon deze foto's definitief wist, heb je echter niet.

Als je je zorgen maakt, kan je dit aangeven. Je kan dit, als je dat wilt, met je ouders of mentor bespreken. Zij kunnen je helpen. Verder kan je op school of bij de politie terecht.

Groetjes
Kenshin
Hoi kenshin ik ken hem eerlijk gezegd niet persoonlijk waardoor ik de kans dat het uitgelekt word juist kleiner inschat aangezien ik er niet herkenbaar op sta ofzo alleen vraag ik me wel af ben ik strafbaar nu ik dit heb gedaan? Het blijft nog altijd een domme beslissing te zijn geweest en dat wil ik ook even doorgeven aan de rest van dit forum.
Ik stelt me alvast gerust dat je inziet dat dit geen verstandige zet was. Goed dat je je ervaring hier even deelt. Als je hem niet persoonlijk kent, en je onherkenbaar op de foto's staat, lijkt de kans dat hij jou persoonlijk gaat lastigvallen met de foto's, me klein. In hoeverre dit strafbaar is, weet ik niet. Als je dit wilt weten, kan je er met bv. de KinderTelefoon over praten.

Reageer