Vraag

Help

  • 18 February 2018
  • 12 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kan je een stijve verbergen bij gym of in de klas het is namelijk beetje schamend als andere die ik niet goed ken dat zien hebben jullie tips?

12 reacties

Ik kan je helpen als he met me wil praten reageer even op dit bericht dan kan ik het je vertellen
@lukeboy hoe?
Wat is je snap naam ?
Je mag geen persoonlijke gegevens uitwisselen!
Oke sorry dat wist ik niet
Vraag ff opnieuw lukeboy heb gewijgerd sorry
Ik ga nu kijken was even aan het douchen
Iemand nog tips
Misschien kun je daarvoor al klaarkomen, zodat je lichaam wat minder aandacht daaraan besteedt.
Hi Anoniem Fan Vraag Maar,

ik heb het ook wel eens gehad toen ik een presentatie gaf voor de klas. Toen had ik me even omgedraaid en ff snel met mijn hand in mijn broek mijn piemel onder de rand van mijn boxer gedaan, maar ja, een jongen die ik leuk vind had het gezien en hij zat zo met zijn tong tegen de binnenkant van zijn wang te duwen en naar mij te kijken. Ik weet niet of de hele klas het gezien had, maar ik zie wel eens meer jongens in de klas ineens met hun hand op hun kruis duwen of met hun hand in hun onderbroek, dus ja, puberteit.

Aftrekken voor een presentatie ofzo als je weet dat je voor de klas moet staan kan wel helpen, denk ik, net wat @Menspersoon zegt.

Ik weet niet welke soort onderbroek je draagt, maar je zou als je een losse boxer draagt een strakke boxer (heb ik, maar helpt dus ook niet altijd) of een slipje of speedo ofzo aan kunnen doen.

Bij gym heb ik het ook wel eens gehad, maar toen had ik mijn hand er een beetje voor gedaan en een beetje naar de muur gedraaid bij het douchen. Mijn twin en nog een beste vriend staan altijd vlak bij me onder de douche en als we van elkaar zien dan gaan we er voor staan, zodat die andere het niet zien, maar ja, anders jammer dan. Dan hebben ze mijn stijve ook een keertje gezien. Ik vind mijn piemel wel mooi, dus ja boeie, we zijn alleen met jongens, zolang de gymleraar er maar niet naar staat te kijken.

Groetjes,
M&M's

Reageer