Help!!!

  • 12 May 2014
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vriendje alleen een andere jongen vind mij ook leuk.
ze zijn allebei wel leuk maar natuurlijk hou k het meest van mijn vriendje.
mijn vriendje woont heel verweg en k zie hem bijna nooit maar toch heb ik het gevoel dat hij gewoon de ware is.
ook al ben k nog maar 14 en bijna 15 het voelt gewoon perfect aan.
maar nu komt het probleem.
die andere jongen die mij ook leuk vind is heel lief en woont dicht bij.
hij is dit weekend jarig en heeft mij uitgenodigd om te komen en te blijven slapen.
ik weet niet waarom maar ik heb ja gezegd...
mijn vriendje weet hier niks vanaf en is maar beter ook niet of moet k het hem vertellen???
ik heb nog meer vragen ben nog lang niet klaar.
ik ben dus 14 en nog maagd en die jongen waar ik dit weekend dus bij ga slapen is 17 word 18 en is allang geen maagd meer 
en als het aan hem ligt ik na dit weekend ook niet meer.
ik weet niet of ik dit wel wil ik heb tegen hem gezegd dat k eerst wil kijken hoe het gaat en dat k dan een beslissing maak.
alleen het voelt nu alsof k mijn vriendje verraad. :(
dus help!!! alsjeblieft!!!

3 reacties

hoi

Praat erover met je vriendje. Ik denk dat hij je wel begrijpt. Het duurt nog wel even tot het weekend is dus als je niet naar dat feestje wilt kun je altijd nog zeggen dat je liever niet gaat. Als hij lief is begrijpt hij het wel. En als je geen sex wilt moet je dat gewoon zeggen. Je moet nooit sex hebben als je dat niet wilt.
Je kunt het er ook met een vriendin die je goed vertrouwd over hebben.

Veel sterkte en liefde
nou ik denk dat die jongen waar je dit weekend naar toe gaat seks met je wilt en er alles aan gaat doen om het te krijgen. vooral met alcohol op.
verder als je iets met die vriend doet ga je eigenlijk vreemd, lijkt me niet zo heel leuk voor je vriendje.
maar goed uit eindelijk beslis je het zelf.

mijn tip is blijf dit weekend niet bij die vriend slapen en ga samen met een vriendin naar dat feestje en savonds ook samen terug.
Badge +3

Ik ben vast wel te laat nu maar somige mensen daten met ze heeft drieën omdat ze niet kunnen kiezen.  En elkaar leuk vinden misschien heeft je vriendje óók een oog op hem? Dan kan je met zijn drieën daten, als dat niet gaat praat er sws met je vriend over.

Reageer