hellupppp wat moet ik doen?

  • 9 November 2023
  • 2 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben nieuw hier. En ik zit in de stress. Ik zit sinds kort op een andere school, op de vorige voelde ik me niet veilig enzo. Maar ik heb 2 mensen leren kennen. Een meisje, ik noem haar wel ff Nathalie, zo heet ze niet! En een jongen, ik doe wel James. Zij zijn vrienden, Ik werd vrienden met Nathalie, en ik zei leuk ik wil James wel ontmoeten. Okay leuke jongen, begon direct door mijn haren te aaien enzo. Dus ja ik zei tegen Nathalie dat ik het een leuke jongen vind, en niet direct zo van, i’m in love. En zij had een vriendje en ik zei hee hoe is dat? Ik heb nog nooit gezoend enzo, (toen) en toen vroeg ze hem om mij te ontgroenen. Er is niks gebeurd en ik heb hem geappt: Jo t was niet mij idee. Hij antwoordde terug: Maak je geen zorgen, ik weet het. En het was wel een grappig gesprek. En toen sprak ik hem steeds vaker enzo appen. En toen gingen we samen naar de stad toe, en hebben we een blikje drinken gehaald, gwn normaal en toen zei hij ik word moe van cafeïne, we hadden namelijk energy. En ging hij mij hele tijd vast pakken en knuffelen enzo, op mij schoot liggen en op een geven moment zelfs handen vast houden.. Ik vond t allemaal best wel spannend. Toen gingen we naar de buitenstad en ging hij mij weer knuffelen op een bankje. En toen keek hij mij aan en gaf een kus op mijn voorhoofd, en later op mijn mond. Toen voelde ik me onzeker en heb ik ‘m geappt: wil je praten en hij zei prima, en toen zijn we ergens alleen gaan zitten. En toen weer tegen hem aan, en zelfs met mijn hoofd op zijn schoot. En hij ging vragen of hij zijn hand ergens mocht neerleggen, m’n borst dus, ik zei ja geen probleem. Hij hielp mij toen overeind en ging mij heel lang aanstaren en toen een keer naar mijn lippen. Ik heb toen een keer gelachen, enzo, en ik had mijn hoofd al scheef want ik was moe, enzo en toen deed hij dat ook en gaf mij kleine kusjes en toen echt een zoen en ik voelde 3 seconden wat en toen stopte hij ff en toen weer en toen kwam er een bekende om de hoek. En toen heb ik t allemaal aan Nathalie verteld, wat niet van hem mocht. Is hij boos. Okay. Hij snaptte het ook weer zei hij. En toen zei Nathalie wie is je crush, zegt ie Marijke uit die provincie, ik natuurlijk boos, want de kus/zoen betekende niks!! En ja, toen werd hij boos op mij omdat ik een van zijn vrienden, op tt keek, ik d8 artiest, want ze was cool. Is het haar! En nu blijkt weer dat hij niet op haar is en haar gwn snapt enzo. Ik heb sinds alles niet meer gezien en nu is hij boos op mij Omdat Nathalie hem heel vaak op mij telefoon belde. Hij heeft t te druk om mij te spreken zegt hij, wat nu? ik ben helemaal gek


2 reacties

Hallo,

Wat een gedoe allemaaal. Ik weet nuet wat je zou doeen. Misschien dit delen met James?

Ik heb geen idee eigenlijk. Hopelijk kom je eruit! 

Grtjes, gayniksmismee

Reputatie 1
Badge

James is nu boos op mij volgensmij omdat ik zei dat hij beterr voor zichzelf moet gaan zorgen. En wij zijn nooit meerr alleen

Reageer