Vraag

hele dag geil en stijve lul

  • 9 May 2021
  • 5 reacties
  • 1932 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben een jongen van 17 jaar oud ik loop tegen het ptoeem aan dat ik altijd de heledag super geil ben en niks aan kan doen. Mijn lul wordt al stijf als ik 3 seconde naar een meisje blijf kijken. Dan krijg ik gelijk een fucking grote (onnodige details verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9).  Mijn lul wordt altijd zo stijf dat het gelijk opvalt zelfs als ik een spijkerbroek aan heb lijkt als of die gwn doorheen wil. Maar als ik een trainingsbroek aan heb dan gaat 't al helemaal mis daarom draag ik geen trainings broeken meer want ja dan zie je 'm helemaal. WAT MOET IK NOU DOEN ZODAT MN LUL NIET MEER ZO STIJF WORDT HELPP

Jongens en meisjes is dit wel normaal en wat vinden jullie hiervan???

 


5 reacties

Het is waarschijnlijk onderdeel van de puberteit. Het enige wat je kan doen is er niet aan denken. Mocht dat niet lukken, dan is het een goed idee om professionele hulp te zoeken zoals bij een psycholoog of maatschappelijk werker o.i.d. want zo te lezen heb je er zelf ook last van. Succes!

Hoi Maxx.

 

Ik sluit me aan bij de woorden van eenanoniemejongen1. In de pubertijd veranderd er veel aan je lichaam en zit je in een ontploffing van hormonen. Probeer er zo min mogelijk aandacht aan te geven en als dit niet lukt is het inderdaad een goed idee om professionele hulp te zoeken zoals bij een psycholoog. 
 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +2

Hoi allemaal ik ben een jongen van 17 jaar oud ik loop tegen het ptoeem aan dat ik altijd de heledag super geil ben en niks aan kan doen. Mijn lul wordt al stijf als ik 3 seconde naar een meisje blijf kijken. Dan krijg ik gelijk een fucking grote (onnodige details verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 9).  Mijn lul wordt altijd zo stijf dat het gelijk opvalt zelfs als ik een spijkerbroek aan heb lijkt als of die gwn doorheen wil. Maar als ik een trainingsbroek aan heb dan gaat 't al helemaal mis daarom draag ik geen trainings broeken meer want ja dan zie je 'm helemaal. WAT MOET IK NOU DOEN ZODAT MN LUL NIET MEER ZO STIJF WORDT HELPP

Jongens en meisjes is dit wel normaal en wat vinden jullie hiervan???

 

Wat goed werkt om je lul te verbergen is boxers aandoen, dan thermoleggings en dan een broek. Dan kan je zelfs joggingbroek aan. Ohja wss kom je gewoon later jn de pubertijd of ben je niet tevreden met je sexuele ontladingen. Dus maak het aftrekken wat spannender of gevarieerder. Koop een sextoy ofzo is echt leuk. Als je dat kwijt bent word je ook minder snel geil. Way ook werkt is naar vrouwen kijken op een minder sexuele mannier. De enige keer dat je er echt naar kijkt is als ze plat worden gebeukt in een video. Trek een biologie boek open en wen aan het aanblik van een naakte vrouw. Dsn word je minder snel stijf ervan

Mischien helpt het om vaker te mastuberen?

Reputatie 1
Badge

Als meisje vind ik het eig altijd wel

een compliment als en jongen en stijve krijgt mr dat is anders bij elk meisje ofc

Reageer