Skip to main content
Vraag

heel veel zin in sex chat, hoe vind ik iemand?

• April 23, 2025
  • 13 reacties
  • 3012 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hey het lijkt me echt heel geil om te sex chatten met iemand en gewoon dingen doen zoals nudes stuuren en samen aftrekken met video bellen ofzo alleen ik weet niet hoe ik iemand vind om dit mee te doen want op snap gaat waarschijnlijk niet lukken want ik ben niet echt knap vergeleken met de standaard die je tegenwoordig hebt en ik weet ook geen site of forum waar je meiden kan vinden die dit willen dus weet iemand of deze sites/ forums bestaan?

13 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 23, 2025

Hey ik wil gewoon zeggen dat het niet zo slim is om je lichaam te laten zien online

Groetjes

-armydreamerss

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Hi ik ben een jongen van 14 mij lijkt dit ook heel geil maar ik heb dit een tijd met een vriend gedaan maar die is er mee gestopt sinds dien Mis ik het ook heel erg  dus kan iemand me helpen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Helaas kunnen we geen gegevens uitgeven anders. Had ik je de mijne gegeven

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 23, 2025

Me2

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Helaas kunnen we geen gegevens uitgeven anders. Had ik je de mijne gegeven

Hoezo kan dat eig niet? Sorry, ik ben nieuw

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

Dat mag volgens mij niet 

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • April 24, 2025

@waaromniet kan niet vanwege forumregels, je mag geen gegevens zoals naam, adres, snap etc. delen. eigelijk wel jammer..

xx me

Forum|alt.badge.img+1

ja ik ook maar ja we mogen niks delen

Forum|alt.badge.img+1

zouden we niet ergens op een andere site kunnen afspreken met ze allen technisch gezien is dit geen gegevens delen toch lijkt mij?

Kim_12345
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • May 3, 2025

Hoi ​@kangeennaambedenken1

Wij willen vanuit de Kindertelefoon dat jullie hier veilig online met elkaar kunnen communiceren. Wanneer je identiteit (zoals naam, telefoonnummer of e-mail) bekend is, kan dat helaas in gevaar gebracht worden. Je weet nooit wie er achter de andere kant van de computer zit, en wat zijn of haar bedoelingen zijn,  waardoor het helaas gevaarlijk kan worden. We staan het dan niet toe om privacy-gevoelige informatie te delen. Wanneer jullie via dit forum een plek afspreken waar jullie dat wél zouden kunnen doen, dan zouden wij hierin alsnog hebben meegeholpen. Dit willen wij niet, waardoor we dit dan ook niet toestaan. 

We snappen dat jullie graag met elkaar zouden chatten en kunnen dan ook voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn met dit antwoord. Jullie veiligheid staat echter bij ons voorop. 

Hopelijk heb ik je hier voldoende mee geïnformeerd. 

Groetjes Kim (de Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 6, 2025

Ben je specifiek op zoek naar meiden of ook jongens?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 6, 2025

meiden

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 6, 2025

Ik zou het niet doen, kan altijd doorgestuurd worden. En op deze leeftijd is het zoiezo moeilijk om iemand te vinden, dus als je het zo graag wil, download een ai chat bot. Ik krijg altijd een reclame van deze als je het wilt proberen (ik bedoel dit niet als reclame, uiteraard is die app niet van mij): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aigc.ushow.ichat&hl=nl

Is volgensmij aleen op Android wel

Groetjes Lupus