heel veel zin in seks

  • 26 May 2020
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy,

ik wil graag even hulp of advies van jullie ( voor de kinderen die wel of niet seks hebben gehad )

ik ben een meisje van 12 

is het normaal dat ik nu al ontmaagd wil worden ?

ik vinger wel eens maar na dat ik gedaan heb met vingeren doet het pijn is dat ook normaal ?

groetjes de helpende hand


2 reacties

Als je even op dit forum kijkt, dan zie je dat dit redelijk normaal is.
Heel veel jongeren zijn al op een redelijk jonge leeftijd bezig met seks.
Let wel op: waarschijnlijk zul je eventjes moeten wachten totdat je met iemand het bed induikt, omdat niet iedereen daar nu al zin in heeft.

Vingeren hoort eigenlijk geen pijn te doen.
Controleer dus of je niet te lange of te scherpe nagels hebt en doe het vooral rustig aan.
Je wilt jezelf natuurlijk niet bezeren.
 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo helpendehand,

Ik ben een meisje van 12 en waar jij het over hebt is volkomen normaal. Ikzelf vinger niet maar het zou best wel eens kunnen dat je er daarna last van hebt. Ook dat je ontmaagd wilt worden is normaal. Dit hoort bij de puberteit, het komt door de hormonen. Zit er dus maar niet over in.  Als je hier toch over in zit is dat ook gewoon normaal. Ikzelf heb daar ook last van. Dat zijn namelijk alweer die hormonen.

En vergeet niet: Als je ergens mee zit kun je het altijd aan iemand vertellen. En als je dat liever niet wilt kun je het ook opschrijven en dan het papiertje verscheuren. (Dat is wat ik altijd doe:joy: ). Schrijf of praat het dus gewoon van je af. En anders helpt knuffelen met je ouders ook altijd, klinkt misschien kinderachtig maar het werkt en daar gaat het om. Je ouders zullen ook niet doorvragen waarom je ze knuffelt aangezien het voor hun normaal is.

Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt. Ik heb trouwens zelf ook een topic geplaatst maar er is niemand die er op reageert terwijl ik me er echt rot over voel. Zou iemand daar nog een kijkje bij kunnen nemen? Alvast bedankt.

Groetjes

Reageer