Vraag

heel vaak geil

  • 17 May 2024
  • 7 reacties
  • 424 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heee ik ben een meisje van 13 en zit in de 2e en ik ben de laatste tijd heel erg vaak geil maar weet niet waarom. Ik vinger bijna elke dag maar op school of soms tijdens het avond eten ofzo word ik super geil. Op school vandaag zat ik rustig in de klas en ik werd ineens heel erg nat en wou heel graag vingeren.

weet iemand waarom dit is?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hii,

Je bent volop aan het puberen en alle hormonen gieren door je lichaam. Dat wekt dat geile/opwindende gevoel op en daar heb je geen invloed op. Ik denk dat bijna iedere puber daar wel last van heeft en soms is dat idd best irritant als je op een ongemakkelijk moment ineens dat gevoel krijgt, maar ja je moet maar zo denken het hoort erbij en het wordt als je wat ouder wordt wel weer minder! :)

Groetjess van ItsJustMe!

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik herken wel wat je zegt. Het is je lichaam dat verandert, en de puberteit waardoor die sexualiteit ontwikkeld enzo. Precies wat @ItsJustMe   zegt. Ik wordt er af en toe ook gek van hoe mn lijf dan aandringt zeg maar.  Terwijl ik het echt helemaal niet wil of er zin in heb.  Ik heb daar soms echt last van. Ik heb er wel veel over gelezen en ook hier op het forum dingen over gezien, en gelukkig weet ik dat het heel normaal is. En dat het ook weer minder wordt! Dus dat is een fase waar iedereen door heen moet. En soms is het ook wel fijn , als het tenminste uit komt ;)

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +5

Klopt wel wat itsJustMe hier boven zegt. Je bent volop in de puberteit en hormonen doen wat ze wil. Ik heb het zelf ook en denk wel bijna elke puber. Soms komt het alleen net even niet goed uit. 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Mathijs12  ik ben elke keer weer blij om te lezen dat meer mensen dit hebben haha. Bedankt!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Tja, hormonen. Doe je niks aan. Het wordt idd vanzelf wel minder wanneer je wat ouder bent.

Terwijl ik het echt helemaal niet wil of er zin in heb.

@Tover01 Mijn ‘probleem’ was juist dat ik er altijd wel zin in had, haha.  Maar ja, nog even doorbijten. Rond m’n 15de was het al een stuk minder. Het was bij mij echt op z’n ‘ergst’ rond 13/14 jaar.

Reputatie 7
Badge +14

Hahaha @tim16  dan heb ik nog wat explosieve jaartjes te gaan zeg 😮🤔 nee grapje hoor, maar bedankt dat je zo helpt over dit onderwerp.  het stelt me wel gerust allemaal !

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +5

Haha nou dan heb ik ook nog paar jaar te gaan.. Vind het ook niet erg. Alleen als het in de klas ofzo gebeurd vind ik niet handig. Hopelijk worden hormonen snel wat rustiger.

Reageer