Ik ben 14 jaar geboren op Aruba ABC eilanden mijn pa is van Afro Latino mix met Spaans. Hij vertelde mij dat ze vroeger als slaven uit Kenia werden gekocht. De zwarte vrouwen werden vaak door de Spaanse mensen handelaren sexueel misbruikt en kregen kids van ze.
Mijn ma is een echte blanke oerhollandse blonde vrouw. Ze zijn later gescheiden toen ik 11 jaar was.
Ik heb de genen DNA van beiden . Ik ben licht getint met blauwe ogen en bruin krullend haar. Waarvoor ik me SCHAAM ik heb een BBC (Big Black Cock.)
IK ga niet opscheppen maar mijn penis is slap 14 cm en stijf 22 cm. Ik ben al vroeg in de puberteit met 11 jaar eerste zaadlozing. Ik heb ook dikke testikels in een hangzak. Produceer super veel sperma. Dit lijkt allemaal cool maar niet als je naakt bent en iedereen kijk naar onder jouw lange dikke vlees worst met OMG.🫨
Voel me altijd bekeken jongens van school of se voetbalclub noemen me altijf paardenlul en lachen erbij. Ook opmerkingen van volwassen mannen dat ze medelijden met me hebben. Ik wordt daar zo onzeker van is het een voordeel of nadeel om een XL variant penis te bezitten...