Skip to main content

Ik ben 14 jaar geboren op Aruba ABC eilanden  mijn pa  is  van Afro Latino mix  met Spaans. Hij vertelde mij dat ze vroeger als slaven uit Kenia werden gekocht. De  zwarte vrouwen werden vaak door de Spaanse mensen handelaren sexueel misbruikt en kregen kids van ze.

Mijn ma is een echte blanke oerhollandse  blonde vrouw. Ze zijn later gescheiden toen ik 11 jaar was. 

Ik heb de genen DNA van beiden . Ik ben licht getint met blauwe ogen en bruin krullend haar.  Waarvoor ik me SCHAAM ik heb een BBC (Big Black Cock.)

IK ga niet opscheppen maar mijn penis is slap 14 cm en stijf 22 cm. Ik ben al vroeg in de puberteit met 11 jaar eerste zaadlozing.  Ik heb ook  dikke testikels in een hangzak.  Produceer super veel sperma. Dit lijkt allemaal cool maar niet als je naakt bent en iedereen kijk naar onder jouw  lange dikke vlees worst  met OMG.🍗🫨

Voel me altijd bekeken jongens van school  of se voetbalclub noemen me altijf paardenlul en lachen erbij. Ook opmerkingen van volwassen mannen dat ze medelijden met me hebben.  Ik wordt daar zo onzeker van is het een voordeel of nadeel om een XL variant penis te bezitten...🍌

Hi,

Ik heb zelf Angoleses-Surinaamse genen, en ik had dezelfde vraag, en ja.

Als je het in het algemeen neemt, hebben mensen uit afro, en zuid amerikaanse landen een grotere penis dan andere. In Azië, is het gemiddelde voor een man juist klein, als je het vergelijkt. Ik spreek niet voor iedereen, natuurlijk.

Grtz, 3costaboy

@3costaboy 

Zeker  is vaak zo! 

De grootste lullen hebben die uit Afroland  en of gemixt met Latino/ Blank/Arab

. Toevallig heb ik een vriend op de voetbalclub uit Angola. Zelf ben ik groot geschapen maat LARGE pik 13cm <>20cm.

Hij heeft een ExtraLARGE BBC van 16<>24cm niet normaal man. Hij had ook een keer een spontane stijve bij het douchen ik was naast hem ook naakt. Of dat een voordeel is bij het neuken...mmm niet erg handig gereedschap.  Wel geil als die penis slap is een eye catcher je kunt er niet omheen kijken. Je ziet bij hem een vet dikke bulge in zijn jeans of boxer😲🍌

Er voetbalt ook een Thai jongen maar die valt in het niets in vergelijking met hem of het gemiddelde.  Is ook niet verkeerd of iets mis zo..beter een kleine die steigert dan een grote die weigert zegt mijn pa 

Reageer