Vraag

Heeft mijn vriend een ander? + heel pijnlijke avond

  • 19 June 2022
  • 9 reacties
  • 575 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey hey, ik heb al weken en vriendje en we hebben echt regelmatig seks. Maar in het begin deed hij rustig en soms gaat ie iets harder en soms redelijk zacht. Maar sinds ik heb gezegd dat we wat minder seks moeten hebben en opeens werd ie boos. Hij gedroeg zich ander halve week heel raar omdat die nog maar 1 keer seks in de hele week heeft gehad. Daarna gedroeg ie zich blijer dan ooit. Ik vond het raar maar waarschijnlijk hij terug begonnen met mastuberen. Gister hadden we dus seks. in het begin was het rustig en verliep het vlotjes maar toen op het laatste pakte hij mijn keel vast en dreigde hij dat hij de politie zou gaan halen als hij geen hardcore mag doen dus heb k maar ja gezegd. Het was echt verschrikkelijk en zoooooo pijnlijk en die gast is gwn vertrokken na mij precies te martelen. Hebben jullie tips of zo zodat k me terug veilig voel (als k seks heb)? en wat moet k nu doen? ik denk dat ie met andere meisjes naar bed gaat maar k weet t niet. Hoe kan ik dat achterhalen?

 

Groetjes,

AA


Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Doe nooit wat tegen je zin in, nooit!

wat bedoel je met hardcore?

Reputatie 4
Badge +1

Dit is gewoon Seksuele Misbruik ! Volgende keer als hij bedreigd bel dan de politie.  Het is heel erg wat hij deed. Volgende gewoon wegrennen en dan de politie bellen. Hij wilt gewoon sex.

Reputatie 3
Badge +2

Dit is waarschijnlijk fake. Aangezien je in eerdere topics aangaf dat je seks wou hebben. Terwijl je zegt dat je regelmatig seks hebt. Dit is 100% fake. + Je zei dat je in je vorige topic geen vriendje had. Terwijl je in deze topic zegt dat je weken een vriendje hebt.

Dit is waarschijnlijk fake. Aangezien je in eerdere topics aangaf dat je seks wou hebben. Terwijl je zegt dat je regelmatig seks hebt. Dit is 100% fake. + Je zei dat je in je vorige topic geen vriendje had. Terwijl je in deze topic zegt dat je weken een vriendje hebt.

dit valt onder het breken van een regel : “Reacties zijn positief en vriendelijk” 

 

en voor cutebloempje als hij de politie belt kan hij ze niks maken want jij kan hem zoizo aangeven

Reputatie 5
Badge +4

Hoi, 

We lezen dat je een nare ervaring hebt gehad met seks. Knap dat je je verhaal hier deelt en anderen vraagt om advies. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Maak het uit en bel de politie (niet 112 zonder nood), doe aangifte van (seksueel) misbruik, en verkrachting alhoewel je ja zei dus misschien is t geen verkrachting maar probeer t. 

Sterke

Reputatie 4
Badge +1

@Anoniemetjee Je hebt gelijk.

Ongeacht of dit topic fake is of niet, deze reactie is ook voor anderen die dit meegemaakt hebben:

 

Ten eerste, wat ongelofelijk naar dat je dit mee hebt moeten maken. Je bent gewoon het slachtoffer van seksueel misbruik (verkrachting). Hier kan jij niks aan doen, dus laat dat je ook door niet aanpraten.

Natuurlijk is het dreigement dat hij de politie zou halen als hij niet zijn gang mocht gaan bullshit. Als de politie zou komen, zou dat zijn om hem op te pakken, want hij is hier duidelijk degene die strafbaar bezig is. Jij hebt natuurlijk gewoon het recht om je eigen grenzen aan te geven, als hij daaroverheen gaat, is hij degene die strafbaar is. En die hand om je keel, is natuurlijk super bedreigend. Jij kan hier dus helemaal niks aan doen. Jou valt niks te verwijten en het is op geen enkele manier jouw schuld.

 

Wat vreselijk dat hij je zo veel pijn heeft gedaan. Heb je er nog steeds last van? Dan zou ik zeker naar de huisarts gaan om te checken of er misschien iets beschadigd is.

 

Wat je nu moet doen, is helemaal aan jou. Ik zou zeker overwegen om contact op te nemen met Centrum Seksueel Geweld. Je kunt gratis en anoniem met hen bellen en chatten. Het beste kun je binnen 72 uur contact opnemen. Dan kunnen ze je het beste helpen om dit te verwerken en je te helpen met een eventueel vervolg, bijvoorbeeld een aangifte. 

Ik zou deze gast nu gwn heel gauw blokkeren, etc. Ook zou ik me er niet druk maken om maken of hij met andere meiden gaat, ik zou de relatie met zo'n verkrachter heel snel verbreken. Als dit zijn ware aard is, lijkt het me duidelijk dat je daar niet langer mee wilt omgaan.

 

Hoe je je weer veilig gaat voelen in bed, is waarschijnlijk een heel proces. Als jij echt een trauma hebt ontwikkeld, is therapie misschien een goed idee om dit beter te verwerken. Ook zou ik het echt alleen doen met iemand die je voor de volle 100% vertrouwd en waarvan je weet dat hij jouw grenzen altijd zal respecteren.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

omdat er steeds reacties blijven komen over of dit topic fake is of niet, ( deze zijn inmiddels door ons verwijderd ivm forumregel 13: ga niet off-topic ), sluiten we nu dit topic. 

De informatieve en helpende reacties blijven staan, omdat gebruikers van het forum hier wel wat aan kunnen hebben.

Groetjes, Marieke / Mariska De Kindertelefoon