Vraag

heeft mijn vader mij seksueel misbruikt..?

  • 11 March 2022
  • 4 reacties
  • 1162 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hy

dit verhaal is trouwens al 2 jaar geleden gebeurd maar ik zit er nog best wel mee dus hier komt het:

mijn ouders zijn gescheiden en op dat moment was  ik bij mijn vader. Er kwamen kenissen voor een klein feestje, en het was wel gezellig enzo hoor daar niet over maar toen was het een keer tijd geworden om naar bed te gaan. Ik was toen dus 11, en ik moest bij mijn vader en (stief)moeder in bed slapen. Ik had daar persoonlijk geen problemen mee, want ik wist dat die kenissen ook ergens moesten slapen. Ik ging dus naar bed enzo en toen was het rond half 2 ofz. Daarna viel ik in slaap en werd ik wakker toen hun ook naar de slaapkamer gingen om te gaan slapen. Ik lag aan de linker kant van het bed en mijn vader lag in het midden (naast mij dus) de nacht verliep gwn normaal je weet wel. Maar toen het ochtend werd, voelde ik dat mijn vader een beetje aan mijn pyama ging zitten. Hij ging eerst langs mijn borsten, en hij ging omlaag, omlaag en omlaag totdat hij bij mijn geslachtsdeel aankwam. Toen dacht ik wel echt van wtf? Waar ben je mee bezig? Maar ik zei niks want dat vond ik heel raar ofzo, hij keek mij ook niet aan want ik lag op mijn zij met mijn rug naar hem toe. Hij ging eerst een beetje voelen en daarna begon hij mij ineens te vingeren. Ik vond dat toen echt heel eng, want ik was gewoon heel erg in shock. Na een halfuurtje ongeveer stopte hij ermee en ging hij met zijn rug toe naar mij ligen. Uurtje daarna werd hij beetje wakker enzo en hij deed alsof er niks was gebeurd. Ik heb het er nooit met hem over gehad, en ik denk dat ik dat ook helemaal niet ga doen. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen, moet ik dit ergens melden? Met iemand erover praten? Ofzo iets want ik heb echt geen idee


4 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoii, 

wat heftig dit. Hoe zit het met de relatie tussen jou en je moeder? Zou je haar het verhaal kunnen uitleggen? Of misschien een vertrouwenspersoon op school? Waarmee je kan praten en die naar jouw verhaal luisterd? 

 

( naam verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

Reputatie 2
Badge

@Weethetgewoonnietmeer  hoi

um ja mijn relatie met mijn moeder is niet zo heel goed. Een vertrouwenspersoon vertrouw ik niet, want ze lullen altijd alles door aan de hele school, en ik ben bang dat ze dan iets van aangifte gaan doen ofzo. Ik zou het aan mijn vrienden kunnen vertellen maar geen idee hoe hun zouden reageren…. 

Dit is echt heftig

ga aangifte doen bij de politie

Dit is niet oke

 

Zelle

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi jeetje dat is best erg zeg. heb je een tante of een oom die je heel goed kan vertrouwen?  Heeft hij nooit meer wat anders gedaan?

Ik hoop voor je dat je iemand vind waar je er over kan praten joh !

Sterkte hoor

Groetjes liefs Julian X

Reageer