Vraag

Heeft iemand tips voor overgevoelige eikel?

  • 19 March 2024
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb overgevoelige eikel en het is irritant. Heeft iemand tips om het verminderen?


4 reacties

Reputatie 2
Badge

hey @Karel187 

ik ben zelf een meisje, maar ik denk gewoon vaker masturberen en dan wordt het uiteindelijk minder?

Reputatie 5
Badge

IK ben ook een jongen en ik heb dit een jaar geleden ook gehad uitijndelijk moet je je eikel heel goed en vaak wassen (NIET MET ZEEP!) en uiteindelijk bleek er komt allemaal spul uit geen … Maar vuil en daarna doet je eikel geen pijn meer

Ikzelf had dit ook, ik deed vaak bij het douche ff mijn voorhuid naar achter, natuurlijk was je het dan even, maar daarna gewoon nog even zo houden. Hou het zo lang mogelijk vol en dan stop je weer. Na een paar maanden hoort het een stuk ongevoeliger te zijn.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Je kan idd proberen om je voorhuid goed te wassen.  Trek eerst je voorhuid naar achter en spoel je eikel en voorhuid daarna goed om met lauw water. Je moet je voorhuid en eikel nooit met zeep wassen want dat zorgt juist voor meer irritaties. Je kan dat 1 of 2 keer per dag doen en hopelijk helpt dat om de irritaties en overgevoeligheid minder te maken. Als het nog erger wordt of als je gewoon zeker wilt weten wat het is en wat je er tegen kan doen kan je ook altijd even naar de huisarts gaan zodat die er naar kan kijken.

Groetjesss :)

Reageer