heeft iemand tips voor masturberen (meisje)?

  • 20 June 2023
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Badge

Hoii, heeft iemand tips voor hoe ik het masturberen leuker kan maken en ik het langer kan laten duren? Ik doe nu vooral vingeren en ben niet in bezit van seks toys. Ik merk dat ik te snel klaar kom en vind het jammer want wil er langer plezier van hebben. Alle tips zijn welkom!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Je zou kunnen edgen als ik eerlijk ben weet ik niet of dat bij vrouwen ook kan maar ja

Wat ik meestal  doe als ik voel dat ik bijna klaar kom stop ik met vingeren en dan ga ik daarna weer verder dit herhaal ik een paar keer en dan kom ik klaar

Zo ben je toch wel iets langer bezig 

En je kunt ook wisselen tussen aleen clit stimuleren  en aleen vingeren zo kan je ook weer wat langer bezig zijn

 

Reputatie 2
Badge +1

Wat ik meestal  doe als ik voel dat ik bijna klaar kom stop ik met vingeren en dan ga ik daarna weer verder dit herhaal ik een paar keer en dan kom ik klaar

Zo ben je toch wel iets langer bezig 

En je kunt ook wisselen tussen aleen clit stimuleren  en aleen vingeren zo kan je ook weer wat langer bezig zijn

 

ik ben geen meisje maar bij de aftrekken werkt het ook dus ik zal het echt proberen

Je kan kleine  beetjes plassen en terwijl wat met je kutje spelen zonder echt te masturberen tot je wil klaarkomen en pas dan echt gaan vingeren dan duurt het veel langer voor je klaarkomt en kan je er extra lang van genieten.

Reageer