Skip to main content
Vraag

heeft iemand pro tips voor de eerste keer seks?

• July 6, 2025
  • 3 reacties
  • 361 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 16, mijn vriendin is 17 en er is best een grote kans dat we binnenkort voor het eerst seks gaan hebben, we hebben het er al best veel over gehad en gewoon samen geslapen, een beetje geknuffeld en op bepaalde plekken geaaid en gestreeld enzo, ik was gisterenavond met haar aan het bellen, en ze vroeg of ik misschien condooms kon kopen voor het logeren van binnenkort. Uiteraard wilde ik dat en ben ik ook heel erg enthousiast, maar uiteraard ben ik ook best wel zenuwachtig, vooral voor of ik het wel goed doe voor haar, maar ook gewoon omdat ik het zelf een beetje spannend vind :)

Al het advies om het zo prettig mogelijk te laten verlopen is welkom, een paar voorbeeld vragen die ik heb zijn onder anderen:

• is het handig om glijmiddel aan te schaffen?

• ze heeft nog niet echt zelf gevingerd, hoe moet ik dat dan in vredesnaam gaan doen als ik überhaupt nog nooit een vagina heb aangeraakt 

Elk advies is welkom, wat zijn dingen waar ik rekening mee moet houden, dingen die ik (met toestemming van haar uiteraard) kan proberen en wat zijn dingen die ik absoluut niet moet doen? 

Alvast bedankt😅💪

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 6, 2025

Hoi hoi, ik zou zeggen maak er vooraf niet te veel gedoe van 😉 volg allebei gewoon je gevoel bij de eerste keer en het zal vast niet allemaal 'volgens het boekje ' gaan maar dat is juist leuk! En spannend . Probeer bij elkaar uit wat je fijn lijkt, doe niet iets wat je allebei niet echt wilt. En de eerste keer is de kans groot dat jij te snel klaarkomt, ook niet erg, kan gebeuren. Althans dat had ik en hoor je vaak bij de jongens. Condooms , heel goed, omdoen! Of haar bij jou om laten doen, maak daar ook iets spannends van bijvoorbeeld. Glijmiddel kun je kopen en bij de hand houden maar standaard nodig is niet altijd zo. En laat haar maar iets meer bepalen wat er mag en kan, dan geef je elkaar een veilig en prettig gevoel. En vooral:  niet bang zijn en samen plezier hebben en genieten!  Komt wel goed en voor alles is een eerste keer 🥰 veel plezier! 

Groetjes liefs Tartan X 

• Net nieuw
  • July 6, 2025

Hoi Matseflats, ten eerste hou goed in de gaten dat jullie er allebei oke mee zijn. Dat zij nu vroeg aan jou om condooms te kopen betekent in ieder geval dat ze er wel open voor staat, maar hou dat ook op de avond zelf goed in de gaten… Ga ook niet over je eigen grenzen heen! Dat je zenuwachtig bent is normaal. Ik denk dat zij dat ook wel zal zijn. Je kan het gewoon benoemen tegen haar ‘ik vind het wel spannend om je zo aan te raken’ terwijl je over haar billen wrijft ofzo. Waarschijnlijk zal zij bevestigen dat ze het ook spannend vindt en dan hebben jullie dat gemeenschappelijk. Dat zorgt ook weer voor veiligheid en verbinding tussen jullie.

Niemand verplicht je om direct seks te hebben, jullie moeten zo ver gaan dat goed voelt en jullie kunnen altijd later nog een stapje verder gaan.  Glijmiddel kan handig zijn. Je hebt varianten die ook werken als massage olie. Je kunt haar daar dan mee masseren en als dat oke is voor jou kun je op gegeven moment vragen of je haar overal mag aanraken en dan wrijf je ook over haar vagina en vraag je of het fijn voelt ofzo… 

Je kunt ook vragen wat ze fijn vindt, dat ze jouw hand pakt en het voor doet ofzo. Ga niet te snel, neem de tijd. Dit is voor jullie allebei een heel bijzonder moment. Als jullie een stap verder willen gaan dan kun je haar vagina likken/masseren met je tong. Het is voor een meisje veel lastiger om klaar te komen voor een jongen, dus neem goed de tijd voor haar. Veel plezier.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 6, 2025

Héél erg bedankt voor de reacties, ik zal mijn best doen om een beetje relaxed te blijven en te zorgen dat zij zich ook op haar gemak voelt, en zo niet dan komt het wel gewoon een andere keer, bedankt voor de tips🙃