Heeft iemand eens online afgesproken om seks te hebben met een vreemde?

  • 14 August 2022
  • 12 reacties
  • 1085 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heyy ik ben 17, bi en zou graag een keer seks met een jongen willen hebben om meer te experimenteren. een optie is via omegle mensen te bereiken die hetzelfde willen. alleen vind ik het best eng om met een vreemde af te spreken. je kent elkaar persoonlijk helemaal niet, dus dat lijkt mij heel raar, maar aan de andere kant vind ik het juist fijn dat diegene mij helemaal niet kent.

ik zoek weleens mensen op via omegle om nudes te sturen van elkaar via snap en sommigen stellen dan voor om te neuken en  vragen waar ik vandaan kom.

Heeft iemand ervaring met online seksdaten met vreemden? afgesproken puur om met elkaar naar bed te gaan?


12 reacties

Badge

Japp

maar is nog niet gelukt

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Dessel_Rain,

zolang ik geil ben denk ik dat online afspreken met een andere jongen wel nice is, maar dan wil ik eerst op omegle met cam die andere jongen zien en dan willen ze vaak alleen via snap of skype…….ik heb wel mijn piemel laten zien voor de cam en ook wel via snap, maar dan wilden ze ook filmpjes dat ik live aftrek enzo en dan stuurden ze ook wel hun piemel, maar dan ging ik twijfelen of het wel hun eigen piemel was of misschien een filmpje van een andere jongen die  hem dat eerder gestuurd had….iemand zoals mij en dan ben ik bang dat mijn piemelfilmpjes ook rond gestuurd worden. Dus ja, dan durf ik niet meer en soms wonen ze erg ver weg en willen toch even langkomen voor seks en dan denk ik 'je gaat toch geen 200 km reizen om mij af te trekken of pijpen ofzo’. Ik vind jongens ook leuk, maar ik  snap dat dan toch niet. Sommige jongens zijn echt knap en geil, maar ik heb geen tijd en geld of een goeie smoes om zo ver te reizen.

Ik doe het nu soms met jongens van school (niet per se uit mijn klas) of jongens die ik tegenkom bij het skatepark of op het strand en dan eerst beetje dingen samen doen en als ze verder willen misschien seks dingen, maar ik durf zelf niet echt initiatief te nemen…….het is best lastig

Hoe ver zou jij er voor willen reizen en hoe ver moet het minimaal zijn om te voorkomen dat je ze per ongeluk in jouw omgeving tegenkomt? 

Mama kan sws op de app zien waar ik ben. In de buurt iets doen kan voor mij wel zonder dat ik gelijk een kruisverhoor krijg thuis. Niet dat ik bedoel dat ik met jou ga afspreken, maar gewoon in het algemeen, want afspreken mag op het forum niet.

Ik weet verder even niks, maar als je nog vragen hebt lees ik het wel.

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 😀

 

Reputatie 2
Badge +1

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

ik snap je goed, ik denk dat diegene in ieder geval niet in mijn stad/regio moet wonen als we dan afspreken.

ik denk dat het het verstandigste is om seks te hebben die uit natuurlijke situaties zijn ontstaan om  het zo maar te zeggen. Hoewel ik weet dat ik daar anders over denk als ik geil ben… in ieder geval is het wel het veiligst.

Reputatie 7
Badge +6

hoi @Dessel_Rain ,

eerst dacht ik ook dat het 'beter’ was om met een jongen te doen die ik niet ken. Je hoeft elkaar dan in principe nooit meer te zien en de kans is sws klein dat je die nog ooit nog tegenkomt, maar ik ga dood van de zenuwen om online irl af te spreken. Samen dingen doen voor de cam voelt anders en doe ik soms wel. Als je allebei klaar gekomen bent klik je elkaar gewoon weg,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

ik denk dat het het verstandigste is om seks te hebben die uit natuurlijke situaties zijn ontstaan om  het zo maar te zeggen. 

meestal ken ik die jongens al een tijdje en weet ik of ze echt leuk zijn en te vertrouwen. Dat voelt beter, ook al is het soms een beetje ongemakkelijk als ik ze later met een vriend tegenkom, als ik met allebei al iets gedaan heb. Ik weet dan dus niet of ze van elkaar weten dat ik met allebei seks heb  gehad…… Volgens mij praten ze er niet openlijk over, iig niks van gemerkt.

Deze zomer heb ik voor het eerst seks gehad met een onbekende jongen, die was op een camping bij mij in de buurt. Ik wist dat ie na een week toch weer naar huis ging, maar we hadden het zo leuk dat we nog appen, dus ja, nou durf ik ook makkelijker met onbekendere jongens…..misschien ook weer niet handig….het is best ingewikkeld allemaal 😉

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Badge +1

Nog nooit gedaan en niet van plan ook. Wel foto’s zonder gezicht op snap ofzo maar echt fysiek afspreken nooit.

Ik heb ook weleens geprobeerd af te spreken met jongens die ik online had ontmoet. Vaak hoorde ik op het laatste moment niets meer of kwam er een slap excuus waarom het niet door kon gaan. Ik keertje was het gelukt maar toen konden we geen goede plek vinden om af te spreken. Vaak ook dat ik het niet vertrouwde omdat er iets niet helemaal klopte dan kapte ik het af. 

Ik wil wel zeker weten dat de persoon echt is en dat er niet opeens een oude vent staat.

Reputatie 1
Badge

hey,

ik heb ook wel eens via omegle gezocht naar jongens om mee af te spreken . eentje die was voor mij redelijk dichtbij (20 min ov) maar op een gegeven moment heb ik hem via snap als vriend verwijderd omdat ik me er niet goed over voelde en hij was ook niet zooo knap zegmaar. maar ik zou het ook willen afspreken met een jongen via omegle dus ik ga dit topic ook volgen ;). 

ik ben best verlegen dus denk niet dat ik snel iemand in  irl tegenkom dus dan online.

ik heb met net wel aangemeld via een gay dating site. maar ik ben 16 dus het gefaket dat ik 18 was dus ben bang dat er vooral oudere mensen op zetten heb nog maar 1 knappe jonge jongen daar op gezien. is seks/relatie tussen 16 en 22 verboden? want hij is 22

 

Reputatie 2
Badge +1

hey,

ik heb ook wel eens via omegle gezocht naar jongens om mee af te spreken . eentje die was voor mij redelijk dichtbij (20 min ov) maar op een gegeven moment heb ik hem via snap als vriend verwijderd omdat ik me er niet goed over voelde en hij was ook niet zooo knap zegmaar. maar ik zou het ook willen afspreken met een jongen via omegle dus ik ga dit topic ook volgen ;). 

ik ben best verlegen dus denk niet dat ik snel iemand in  irl tegenkom dus dan online.

ik heb met net wel aangemeld via een gay dating site. maar ik ben 16 dus het gefaket dat ik 18 was dus ben bang dat er vooral oudere mensen op zetten heb nog maar 1 knappe jonge jongen daar op gezien. is seks/relatie tussen 16 en 22 verboden? want hij is 22

 

ik voel me er ook niet echt goed over, terwijl het verleidelijk lijkt te zijn voor me

 

seks is volgens de wet tussen 16 en 22 alleen toegestaan als jullie ouders daarmee instemmen, het scheelt 6 jaar.

Heyy,

 

ik heb ook wel een paar keer op omegle gezeten omdat ik ook wel graag een keer irl wil proberen maar ben eigelijk allen maar jongens van 20 of nog ouder en soms echt oudere mannen maar zijn er niet jongens van 15 ongeveer die zoiets willen?

 

Reputatie 1
Badge

Hey iedereen 

Ik had me gisteren toch aangemeld voor die dating  site? Nou kreeg gelijk reacties en had zelf ook wel gereageerd. Ik praat dus met een jongen via daar en daarna voegde ik hem toe via snap.

Daarna hadden we ff gesnapt enz. En dus afgesproken om vandaag elkaar te zien. Best snel maar ik dacht waarom niet. We hadden elkaar ontmoet bij een winkelcentrum en liepen daarna een beetje door de wijk en park. En daarna gingen we weer naar huis allebei. Die jongen was trouwens 19 en ik 16 maar we waren allebei ong even groot. Was wel leuk dus. Ik heb niet gelijk gevoelens hem dus.

samenvattend: Ik was kapot zenuwachtig maar daarna viel het wel mee en was gezellig. lol ik praat best zacht en hij hard dus goeie Combi haha. 
ik zou het WEL aanraden maar wel op een openbare plek en niet met een te oud iemand. Ik heb trouwens wel die app verwijderd want het is niet echt romantisch haha. 
Het zal vast voor iedereen een andere ervaring zijn!

Als iemand nog vragen heeft over dating apps en met vreemden afspreken: zeg het maar hoor

groetjes xx

Badge

heb ik al vaak gedaan, meestal met hetero jongens die geld willen verdienen…

spreek niet te snel af, eerst online praten/vrienden worden

Reputatie 3
Badge +2

Je kan datingapps proberen

Reageer