Skip to main content
Vraag

Hebben vagina's andere groottes?

• May 20, 2025
  • 2 reacties
  • 415 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb net voor het eerst een vriendin en kan niet stoppen met fantaseren hoe ze er naakt uit kan zien. Ik weet dat vagina's er aan de buitenkant anders uit kunnen zien dus grote of kleine schaamlippen enzo. Maar is het "gat” wel even groot? Of zit daar ook veel verschil in?

Want bij jongens zijn piemels en ballen heel erg anders bij iedereen en zit een groot verschil tussen grote en kleine. Maar vagina's lijken altijd erg op elkaar online. Bij meiden lijkt alsof alleen borsten en billen echt groot of klein kunnen zijn. Of kan dit bij vagina's ook?

2 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Hey, superleuk dat je een vriendin hebt! 😊 Over vagina’s: net als bij jongens zijn er ook bij meiden veel verschillen. Schaamlippen kunnen groot of klein zijn, en ook het ‘gaatje’ ziet er bij iedereen anders uit en voelt ook anders. Het is helemaal normaal dat het allemaal uniek is, niemand is hetzelfde. 💗

• May 20, 2025

Ik ben meisje dus ik weet het alleen van mezelf, maar wat ik weet van piemels is dat ze ook allemaal anders zijn en uniek: er is verschil in lengte, grootte, dikte, kleur en vorm van de piemel zelf, de eikel en de ballen. En iedereen heeft een andere smaak dus… komt goed uit.

Bij meisjes weet ik dat ze er van de buitenkant (van wat ik gezien heb) ook nogal verschillen (vorm clitoris, de schaamlippen, de lengte van de gleuf en de bolling enzo…) dus dat zal van de binnenkant ook wel zo zijn: de ene wordt supernat en snel, de andere niet zo en traag en pfff Ik heb nooit in een ander kutje gevoeld maar er zal vast verschil zijn in grootte… Ik ben het niet met je eens dat alle spleetjes/vulva’s/vagina’s op elkaar lijken. Dat si echt niet zo.

Je bent zelf jong en jongen dus ik zou zeggen: uitproberen maar!