Vraag

Hebben steeds meer mensen een luierkink?

  • 20 May 2024
  • 9 reacties
  • 503 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Is het zo dat er steeds meer mensen een luier kink hebben? Ik heb het echt vaak voorbij zien komen en kom steeds meer en ik ben ook wel een beetje geïnteresseerd.

kunnen de mensen met een luier kink hieronder reageren? Thanksss


9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Maudjee.2010 

 

Ik heb niet echt een kink maar moet ze dragen ivm bedplassen, maar in het weekend doet mijn vriend mij de luier vaak om. Het verzorgende aspect vind ik dan wel erg fijn, en soms gaat er ook wat vingeren en beffen aan vooraf en zo wordt aan iets wat als heel kinderlijk en beschamend wordt ervaren iets heel intiems en ook dat is heel fijn. Maar nee echt opgewonden wordt ik niet door het dragen ervan.

 

En in wel opzicht voel jij de interesse ernaar?

Reputatie 2
Badge

@Kelster nou mij lijkt het me best comfortable en lekker om een luier te dragen en ook om er in te plassen

Reputatie 5
Badge +3

Ik draag luiers eigenlijk uit noodzaak 's nachts maar ik vind het eigenlijk niet erg dat ik ze nog moet dragen. Natuurlijk zou ik liever niet een bedplasser willen zijn maarja ik heb verschillende dingen geprobeerd om eraf te komen en dat wilde niet lukken. In het begin wilde ik geen luiers dragen maar na een tijdje wordt het normaal en eigenlijk vond ik het gevoel van een luier best lekker. Ik voelde me veilig en beschermd als ik er eentje om had. En ook als ik 's ochtends wakker wordt met een natte luier vind ik deze meestal nog best comfortabel zitten en ik loop er dan nog wel eventjes in rond en soms laat ik ook nog mijn ochtendplas erin lopen... tja hij is toch al nat dus een plasje extra maakt dan ook niet meer uit. Het is misschien een beetje vreemd maar bewust in mijn luier plassen voelt erg rustgevend alsof je even al de verantwoordelijkheid van je af valt. 

@Maudjee.2010 draag je zelf al luiers? Als merk zou ik Tena (Slip) luiers adviseren deze zijn wel alleen te verkrijgen bij een apotheek of online. Makkelijk te verkrijgen luierbroekjes in de winkels zijn DryNites/Always of Tena(Silhouette pants). Ik heb geen ervaring met de broekjes van Tena en Always. DryNites heb ik wel een tijdje gedragen. Voor mijn bedplassen absorberen ze niet genoeg maar één gewone plas zouden ze wel kunnen opnemen misschien goed om eens te proberen als je het ooit wil proberen. 

 

Laat vooral weten wat jou ervaringen zijn!

Suc6

 

Linne 😘 

Reputatie 4
Badge +2

Hi Maudjee

Ik zou ook niet perse zeggen dat ik een luier kink heb. Ik durf ook niet te zeggen of het er nu zo veel zijn, soms is het zo dat mensen een plek vinden waar ze over iets kunnen praten waar ze normaal nooit over praten. Het is leuk om te zien dat het Kindertelefoon forum dan toch die plek voor sommige mede bedplassers en luier gebruikers geworden is. Maar ik denk dat dit het beeld vertekend.

Zelf ben ik dus net als Kelster en Linne bedplaster. In het begin had ik alleen een nat bed, koude lakens en een verstoorde nachtrust. Toen mijn ouder er klaar mee waren kwamen er eerst broekjes die nog vaak door lekten tijdens een lange nacht, dus zo kon ik ook nog geen nacht door slapen. Pas later toen ik weer ‘echte’ luiers kreeg kon ik weer gerust een hele nacht slapen. Dat door kunnen slapen en het veilige gevoel dat een luier geven kan is misschien mijn luier ‘kronkel’ geworden. Net als Linne plas ik soms in de ochtend of het weekend gewoon nog een keer in de toch al natte luier. Dat voelt eigenlijk altijd een beetje stout of kinderlijk zoals Kelster ook schrijft.

Hoe ben je erop gekomen bij jou, enkel door hier op het forum er over te lezen of had je ze (net als ik) als kind misschien ook al langer om omdat je laat droog was? De meeste mensen hebben er immers helemaal geen herinneringen meer aan luiers te dragen, laat staan te gebruiken.

Groetjes!

 

Reputatie 4
Badge +1

@Maudjee.2010 opzich zit het idd best comfortabel en smorgens in mijn geval wat langer kunnen blijven liggen is natuurlijk ook fijn. naja er is al gereageerd hoe je er aan kan komen, ik ben benieuwd naar je ervaring haha

Heeeee het dragen is zo fijn 

Reputatie 5
Badge +3

Ik snap je wel hoor. Ik vind luiers best iets spannendste hebben hihi

 

Liefs, 

Vosje

Reputatie 2
Badge

@Linne01 hey ik heb zelf een beetje ervaring met luiers maar dat is al een tijdje geleden. Ik wil ze wel weer heel graag proberen! Dankjewel voor het advies en je reactie

Reputatie 2
Badge

@Anoniemste meisje hey dankje voor je reactie! Ik zie best wat luier topics hier op het forum voorbij komen en ook weleens op TikTok, en heb tot ik zelf 6 jaar was luiers gedragen dus heb er wel een beetje ervaring mee.

Reageer