Skip to main content
Vraag

hebben meisjes door dat jongens naar hun konten kijken

Hallo, ik ben een jongen en ik en mijn vrienden kijken vaak naar de konten en borsten van meisjes op onze school. Hebben jullie dat door? vinden jullie da erg/geil/raar? vindje da disrespect? of is da juist goe?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 12 maart 2025

Soms

maar meestal twijfel ik of ben er niet naar bezig en geil is het zeker niet

Het enige is als een jongen die je toevallig leuk vindt het doet en je merkt het (nooit) maar ja… het zijn altijd de verkeerde gasten.

Beste is als ze er geen verwachtingen bij gaan verzinnen in hun hoofd en dingen gaan zeggen ofzo (awkward)

En denk je dat meisjes nooit naar jongens kijken?

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 12 maart 2025

Ik heb het zeer zeker door als veel jongens naar mijn lichaam kijken, hoewel ik het zeer zeker wel snap dat ze dat doen vindt ik nou niet bepaald geil of iets. Je moet lekker doen wat je wilt maar het moet niet zijn dat het tot lastigvallen komt. Hierbij vindt ik dat als je het niet langdurig doet dat het niet persé disrespectvol is.

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 177 reacties
  • 12 maart 2025

Ik weet dat ze kijken maar meer bij andere meisjes dan bij mij omdat ik klein ben en geen dikke billen of grote borsten heb.

Het maakt mij verder ook niet uit. Ik ben lesbisch maar als ze geil worden: prima.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 13 maart 2025

Hey, ja we hebben het door haha. Op een 12-15 jarige leeftijd moet ik wel eerlijk zijn dan willen sommige meiden de aandacht hebben omdat ze een crush hebben. Maar ff om duidelijk te zijn, ze willen dan alleen aandacht van die persoon. Het is eigenlijk disrespect ja😅 hou je ogen maar thuis haha, het is moeilijk om zoiets uit te leggen want niet elk meisje wilt aandacht op die manier.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3250 reacties
  • 14 maart 2025

Leuke topic, waarbij ik toch ook even wil aantekenen dat niet elke jongen dit continu doet en eventjes iemand bekijken normaal is maar staren en gluren niet. En andersom ook niet, want ook dat is oncomfortabel weet ik. Maar elkaar even kort bekijken is volgens mij sinds het begin der mensheid al vrij gewoon 😉 Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 14 maart 2025

Hey 

Toen mijn borsten begon te groeien zag wel dat er wel meer jongens naar mij zaten te kijken en nu zie ik meer dat wat oudre jongens mannen naar mij zitten te kijken. Vorige jaar op vakantie op strand vroeg er wat oudere jongen of ik niet zin had mee te gaan naar hotel kammer hij zat allemiddag  naar mij te kijken aandacht vragen 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen