Vraag

hebben jullie spijt van de sex

  • 2 May 2023
  • 16 reacties
  • 812 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
  • Weet de weg
  • 21 reacties

Hebben jullie spijt gehad toen julie sex hebben gehad wel je leeftijd er bij zetten 


16 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Nee 13 jaar

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Q.c ,

echt spijt zeker niet, ik heb alles vrijwillig en bij mijn volle verstand gedaan.

Of ik nog een keer na het skinny dippen met een hele groep jongens ze ga pijpen weet ik niet.

Ik vond het toen spannend en leuk om te doen en ze drongen zich niet op, helemaal niet, maar het waren er iets van 7 en ik kende er een paar nog niet, dus ja….of het slim was, idk, zeker omdat ik de jongste was....

Ik was toen net 14 en die jongens 16-17 ongeveer..

We gaan nog goed met elkaar om, dus daar ben ik ook wel blij mee 🙂 zij doen er niet raar over tegen mij en plagen me er ook niet mee ofzo. Voor sommige was het de eerste keer dat ze gepijpt werden hoorde ik later... nou ja, kunnen ze nog aan me denken met goede herinneringen en ben ik minder één of ander sletterig homootje die ze zich niet meer herinneren

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Nee zeker niet. Heb helemaal geen spijt van. Enige mannier hoe ik zou zien dat iemand er spijt van zou hebben is als het tegen zin in was of te jong om te begrijpen wat ze hadden gedaan.

15 jaar oud btw.

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse  wat is eigenlijk je favo strandje? 

Reputatie 3
Badge +1

Tis belangrijk dat je goed nadenkt over je eerste keer om te voorkomen dat je er mogelijk spijt van krijgt. Als je geen overhaaste beslissingen maakt, krijg je er als het goed is geen spijt van. Als je twijfel, zou ik nog even wachten totdat je wel 100% zeker bent.

Ik was 16 toen ik voor het eerst seks had, me vriend is iets ouder, maar hier heb ik nog geen moment spijt van gehad. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik was net 16 en heb er zeker geen spijt van gehad. We wilden het allebei graag.

 

 ben ik minder één of ander sletterig homootje die ze zich niet meer herinneren

@MickeyMouse kan me niet voorstellen dat iemand ooit zo over jou denkt.

 

Reputatie 7
Badge +4

 

 ben ik minder één of ander sletterig homootje die ze zich niet meer herinneren

@MickeyMousekan me niet voorstellen dat iemand ooit zo over jou denkt.

Ik ook niet

 

Reputatie 4
Badge +3

 Nopee nooit was 13 bij mn eerste x, dacht altijd dat het raar was maar heb er zkr geen spijt van want ze wilde het allebei graag x

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 ,

 

@MickeyMouse  wat is eigenlijk je favo strandje? 

dat wil ik wel vertellen, maar ik denk niet dat je er iets wijzer van wordt...het is het strandje dat een paar honderd meter van ons huis ligt en dan moet nog ietsje verder lopen voor het naaktstrand waar mijn broers en ik regelmatig naartoe gaan.

Nu moet je alleen nog uitvinden waar mijn  huis staat…maar daar mag ik je volgens de forumregels niks over zeggen, dus dat wordt nog een hele klus 😉

 

Succes 😀

 

PS als je een jongen ziet (half Colombiaans met 6-pack) en je denkt dat ik het ben, zou het best kunnen.

Oh en als je wilde weten wat mijn favo standje is, dus dat je een typfoutje hebt gemaakt, dan is dat nummertje 69

 

Liefs,

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

O nee weer de k*t autocorrectie ik bedoelde strandje @MickeyMouse als je m'n vragenlijst zou willen invullen kan je op die vraag ook antwoord geven want die staat erin. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi, 

Letten jullie op forumregel 13?

regel 13: blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.
Je gaat off-topic wanneer je niet aansluit op de vraag van de topicstarter. Om deze reden zijn een aantal reacties verwijderd.

 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +14

@Mariska H ,

sorry, ik snap het, maar ik moest het ff kwijt over dat pesten en was er een beetje teveel emotioneel bij. Ik ga het wel ergens anders posten in een topic dat er meer bij past of ik maak zelf eentje

Je hebt gelijk 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 3
Badge +1

Nee nooit spijt van seks. Als je het allebei wil is het geen probleem en seks is gewoon heel lekker. De eerste keer was ik 13. Inmiddels ben ik veel seksvriendjes en vriendinnetjes verder en het wordt alleen maar beter en lekkerder.

Reputatie 2
Badge +2

Hebben jullie spijt gehad toen julie sex hebben gehad wel je leeftijd er bij zetten 

Niet echt sems maat heb een iemand gepijpt en hij mij. T was zo'n internet afspraak. Hij was echt best onaantrekkelijk en vanaf het moment dst ik hem zag wou ik niet meer maar ik had de ballen niet om het te zeggen. Heb spijt ja

Ik ben een meisje van 13 en experimenteer al sinds mijn 10 jaar met seks en plassen samen met mijn bff die even oud is als mij en doen het nu nog steeds hebben er geen van beide spijt van integendeel

Badge

Ja, ik was 14 en ik had een vriendje. de rela was nog prima, maar toen begon hij over sex te praten en na een paar dagen dringde hij het de hele tijd aan en hij vertelde steeds dat het niet erg was op deze leeftijd en hij zou steeds de condoom uit zn zak halen en alles. ik had niet echt de tijd om er over na te denken en toen vroeg hij het op een moment waar ik geen nee tegen kon zeggen.

ik voelde me al er een beetje kut over daarna, maar het werd nog erger. Een week later werd ik gedumpt door hem en heeft hij mij overal geblokkeerd zonder mij closure te geven. en nu zie ik hem ook nog eens elke dag dus daar voel ik me ook niet heel chill mee. 

Ik wist dat ik op een moment ontmaagd zou worden, maar ik hoopte niet dat het op deze manier zou gebeuren. had ik maar nee gezegd

Reageer