Skip to main content

Hey 

 

Vraagje, Hebben jullie al een seks-speeltje? 

Zo ja? Welke?

Zelf gekocht? of samen met iemand? 

Ik heb zelf een pocket pussy, maar daar heb jij niks aan natuurlijk. Maar gewoon besteld en laten bezorgen.

Let hierbij op voor je ouders of doe het bij een anoniem bedrijf en dat je weet dat jij het kan ontvangen en je het kan verstoppen. OF bij een afhaalpunt dan zeg je dat het een cadeau is voor de grap voor iemand die jarig is.

 

Ken vriendinnen die een vibrator hebben samen en die onderling gebruiken. dus als je vriendinnen er voor open staan kan dat altijd


Ik had een pocket pussy, een paar dildo’s en twee butt plugs. Ze waren alleen door mijn vader gevonden hahaha. Zoek een betere verstopplek dan een random lade lol.


Hey 

 

Vraagje, Hebben jullie al een seks-speeltje? Ja

Zo ja? Welke? Satisfyer curvy 2 en en dildo

Zelf gekocht? of samen met iemand? Zelf

 


Ik had een pocket pussy, een paar dildo’s en twee butt plugs. Ze waren alleen door mijn vader gevonden hahaha. Zoek een betere verstopplek dan een random lade lol.

Ik heb ze trouwens zelf gekocht, gewoon op bol.com; laten bezorgen op een afhaalpunt.


ik heb een dildo gekregen van de oudere zus van een van mijn bffs


Ik heb 2 vibrators

een met clit en gspot stimulatie en de ander is een minivibrator

Ik heb hem zelf gekocht en laten aflever bij een afhaal punt 

En vind ze albij echt geweldig 


Vraagje, Hebben jullie al een seks-speeltje?  ja

Zo ja? Welke? penisring, dildo, tenga cup

Zelf gekocht? of samen met iemand?  zelf gekocht, gewoon laten bezorgen bij een postnl afhaalpunt


Ik had een pocket pussy, een paar dildo’s en twee butt plugs. Ze waren alleen door mijn vader gevonden hahaha. Zoek een betere verstopplek dan een random lade lol.

Waar zijn ze nu 


heb zelf 3 dildo's, een buttplug, cockring. mijn moeder heeft een hele collectie aan dildo's, vibrators en zelfs een automatische neukmachine die ik wel eens stiekem gebruik


Reageer