Hebben jullie schaamhaar en hoe?

  • 7 June 2015
  • 5 reacties
  • 1111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

ik wil graag weten of jullie schaamhaar hebben en hoe (bos, kort etc..)

ik heb zelf best wat maar hou het wel bij.

ps. Meisjes mogen ook reageren 😉 en geef pls ff je leeftijd erbij

5 reacties

Hey lamborghini

Ik ben zelf 16 en eerst had ik een enorme bos haar XD
Nu houd ik het wel bij en hou ik het zo kort mogelijk, is t ook gelijk een stuk schoner
Heei

Ik ben 15 jaar en ik scheer alles gewoon weg. Is veel hygienischer ( of Hoe Je het dan okk spelt whaha)

Xxx
Gewoon kaal
Hallo,

ik wil graag weten of jullie schaamhaar hebben en hoe (bos, kort etc..)

ik heb zelf best wat maar hou het wel bij.

ps. Meisjes mogen ook reageren 😉 en geef pls ff je leeftijd erbij
= heey, ik ben dus een meisje van 15, ik ben dus een meisje dat zich nooit scheert, niet schrikken jongens die van een kale kut houden, maar serieus; ik vind het gewoon echt fijn om veel schaamhaar op mn kut te hebben. ik heb t dus ook nog nooit geschoren, ik kreeg haar op mn 10e en liet het eigenlijk gewoon groeien omdat ik het heel gewoon vond om haar op mn kut te hebben, op mn 12e ha ik al een heeeeele bos haar beneden...eerlijk
gezegd vond ik het wel heel stoer dat ik toen al een echte bush had.en nu ik 15 ben heb ik dus ook een grote zwarte bos haar op mn kut groeien.ieder zijn/haar smaak toch??en de jjongens hebben nooit echt moeilijk gedaan als ze er achter kwamen dat ik een
grote bos in mn slipje had groeiren. echt,het is een fijt dat heel veel jongens het super opwindend/geil vinden als een meisje veel schaamhaar heeft.(zeeeker uit eigen ervaring) dus, ik doe echt niet mee met al dat kale gedoe,mijn kut hoort schaamhaar te hebben! groetjes van een meisje met WEL haar op dr kut
Reputatie 7
Badge +7

 

Hey, meid, ik vind het echt prachtig dat je dit durft te zeggen, ik ben een jongen van 15 en ik vind schaamhaar bij meisjes juist goed. Ik zou liever met een meisje met veel schaamhaar gaan dan een meisje zonder schaamhaar.

Ps. Ik ben een jongen van 15 en ik heb ook echt een hele grote bos schaamhaar bij mijn penis en ik scheer het ook nooit omdat veel schaamhaar hebben is een geschenk 😊

Reageer