Vraag

Hebben je ouders wel eens jouw sperma oid gevonden?

  • 21 January 2023
  • 2 reacties
  • 855 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn ouders weten niet dat ik me aftrek. Nou ja, mijn vader weet het nu dus wel, want hij heeft mijn sperma gevonden.  Oeps.

Ik was een beetje laat wakker vanmorgen. Normaal trek ik me elke ochtend af in bed, maar ik besloot nu te gaan douchen en het daar te doen. Ik had de douche aangezet om op te warmen maar ik was al zo geil dat ik niet meer kon wachten met aftrekken.  Toen ik bijna klaarkwam ben ik snel boven de wc gaan staan, maar ik spoot tegen de binnenkant van het openstaande deksel van de wc-bril. 

Het was zo heftig dat ik dacht: ik ga eerst wel even douchen, dan maak ik het straks wel schoon met wc-papier. Ik had de deur toch op slot gedaan. En dan raad je het al: dat ben ik daarna helemaal vergeten. Ik ben gewoon naar mijn kamer gegaan om me af te drogen. Dom dom dom. 

Ondertussen kwam mijn vader thuis van het mountainbiken en ging douchen.  Ik stond me nog af te drogen en toen ik de douche hoorde schoot het me weer te binnen. Shit! Ik heb snel mijn handdoek omgedaan en ben naar de badkamer gerend in de hoop dat ik het stiekem kon wegpoetsen terwijl mijn vader onder de douche stond. 

Maar helaas. De douche was wel aan, maar hij stond er nog niet onder. Hij zag me binnenkomen. En hij keek van mij naar de wc en weer terug. Ik kon wel door de grond gaan. Heel ongemakkelijk en genant natuurlijk, maar ik was vooral heel erg bang dat ik op mijn donder zou krijgen voor de rommel en vooral voor het aftrekken. 

Dat was niet zo. Hij was veel aardiger dan ik had verwacht. Hij had het al gezien toen hij binnenkwam, vertelde hij. Hij zei dat het normaal was om af te trekken en dat het prima was zolang ik het maar opruimde. Hij vertelde nog een paar dingen en stelde nog een paar vragen over het aftrekken en mijn sperma. Toen ging hij douchen en kon ik het opruimen. Het was een beetje raar dat het zo ging, maar in elk geval heb ik een geheim minder en iemand om er mee over te praten bij. Ongemakkelijk en opluchtend tegelijk. Hij heeft beloofd het niet aan mijn moeder te vertellen.

Hebben jouw ouders wel eens jouw sperma gevonden, of iets anders waardoor ze erachter zijn gekomen dat je je aftrekt? Wat zeiden ze toen? Hoe vond je dat?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Klinkt als een toffe reactie van je vader!!

Vgm is zoiets niet bij mij gebeurd, wel bijna tho

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel awkward. Wel fijn dat je vader er zo relaxed over deed.

Ik gebruik normaal altijd zakdoekjes om sperma op te ruimen. Maar die waren een keer op en toen heb ik maar een rol wc-papier gepakt. Ik dus rukken, sperma opruimen en slapen. Toen m’n moeder me de volgende ochtend kwam wakker maken stond die toiletrol nog op het nachtkastje. M’n moeder keek er even naar en ik zag haar gewoon een beetje lachen. Ze had echt wel in de gaten waar ik die voor gebruikt had. Ze heeft er nooit iets van gezegd maar er waren daarna wel altijd zakdoekjes op voorraad. 😄

Mijn broer heeft me een keer betrapt tijdens het rukken en dat vond ik veel erger.😂

 

 

Reageer