Heey ik ben een meisje van 14 en ik gister avond gewoon rustig TikTok aan het kijken en m’n ouders dachten dat ik al sliep dus toen hoorde ik opeens mijn moeder heel hard kreunen en ik wist niet zo goed wat ik moest doen waarschijnlijk moet ik ze gewoon laten maar ik lag in me bed ernaar te luisteren ik wed er zeg maar best wel geil van maar is dit normaal mijn ouders zijn 37 en 38
Ben blij dat ze seksen leuk vinden, anders was jij er ook niet. Dat ouders seks hebben is heel normaal toch. Mischien krijg je nog een broertje/zusje.
Snap ik als ik jou was zou k gaan vingeren lekker opwindend
Hoi, mooi toch? Hoort er bij, fijn dat ze nog lekker verliefd zijn. Zit er niet mee, het is helemaal normaal en je hoeft er niets bij te denken. Ik snap dat het awkward is want van je eigen ouders wil je dit eig niet weten maar dat is je gevoel. Het is dus echt helemaal prima en laat lekker gaan zo! :)
Groetjes liefs Tartan X
Mijn ouders doen het elke dag. Ik hoor ze niet alleen de neuk geluiden het in en eruit gaan en kreunen... Zag ze het ook doen tig keer als ik de slaapkamer voorbij loopt. Ik vind het juist geil en helemaal niet akward als ik mijn pa ziet penetreren
.Deuren staan altijd open bij ons. Bloot is gewoon normaal bij ons. Je leert er ook nog van met 10 jaar wist ik al alles over seksen. Veel in de praktijk gespit en niet alleen de theorie van seksuele voorlichting .
Hoihoi!
Wees er juist blij om!
Als je ouders seks hebben is het (vaak) zo dat ze van elkaar houden.
Gewoon lekker niks doen, dat is het beste :)
Liefs
Als ik mijn broer hoor neuken word ik ook altijd geil
Is toch heel normaal sex is de eerste levensbehoefte vind ik. Ik betrapte mijn moeder met haar nieuwe vriend in de keuken. Was in de vroege ochtend zeker spannend om naar te kijken. Dat vonden ze dus niet erg gingen gewoon door tot het orgasme.
Ik snap dat het akward is maar ook wel weer spannend.. als het je geil maakt gewoon lekker vingeren. Ik woon alleen met mams, ik hoor haar ook regelmatig masturberen en dat bij ik ook opwindend.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.