Vraag

heb jij ervaring met een sex speeltje jongen/meiden

  • 11 February 2024
  • 7 reacties
  • 380 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hall ik ben een jongen en wil misschien een vibrerende cockring en een butplug kopen maar weet niet of ik die buttplug ook vibrerend ga halen maar heeft iemand hier ervaring meiden jullie antwoord helpt ook😉. Als jullie wat meer weten hierover hoe ik het moet doen of gebruiken en waar ik rekening mee moet houden etc


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Heeft niemand ervaring? Dat geloof ik niet

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik kan uit ervaring spreken, ik heb namelijk in principe hier een buttplug en cockring naast me liggen, hierbij mijn ervaring / advies:

Cockring

Een handige tool voor als je langer wilt volhouden, het werkt ook echt wel goed als hij strak genoeg is. Ik zelf vind siliconen het fijnst omdat dat zacht is op de huid. ook verandert een siliconen ring automatisch naar je grootte tenzij de omtrek te klein is. draag je ring nooit langer dan een half uur. En stel je hebt geen partner is een cockring voor jezelf ook wel fijn omdat aftrekken / klaarkomen anders voelt.

 

Buttplug

Een buttplug gebruik ik persoonlijk zelf alleen als ik weet dat ik later op de dag seks ga hebben. let er altijd op als je een plug wil in doen dat je NIET TE HARD duwt, anders kan het namelijk heel veel pijn doen. als je glijmiddel hebt gebruik dat dan ook zeker. probeer ook sowieso altijd ontspannen te zijn als je inbrengt en er uit haalt. ookal heb je geen partner kan een plug ook fijn zijn omdat je er NIET AAN WENT, je voelt hem dus altijd zitten, en sommige mensen zullen dit wel fijn vinden. een plug kan je ook fijn gebruiken tijdens masturberen, als je bijvoorbeeld met je andere hand zachtjes aanduwt / trekt.

 

Als je meer vragen hebt krijg ik vanzelf wel een melding als je hierop reageert.

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Die cock ring wou ik gebruiken of handsfree klaar te komen en mezelf een beetje vastbinden denk je dat dat lukt en die buttplug wil ik van easytoys halen net zo als die cockring maar hoe voelt een buttplug in eig en moet je veel glijmiddel enzo gebruiken en hoe doe je hem dan in etc kun jij mij daar wat meer info over geven, en heb jij een siliconen of metalen en welke diameter heb jij?

Reputatie 1
Badge

een klein vraagje ik wil heel graag ook een puttblug kopen, maar ik kan helaas niet bestellen want anders zien men ouders dat. Mag je in een winkel op minder jarige leeftijd 1 kopen en waar vind je dat dan? Als je dit niet weet, weten jullie misschien een alternatief? 

Reputatie 3
Badge +1

Beste @hardegen als jij dit sirrieus benaderd denk ik het wel als je gaat liggen kloten in die winkel word je er denk ik uit gezet maar er staat niks over in de wet. Vaak kan je ook een klantenservice appen/ bellen om het zeker te weten dan zou ik dat doen bij jou “lokale” toy winkel

Reputatie 2
Badge

reactie op hardegen:

Als je op bol.com ofzo een buttplug besteld zien je ouders op de bankrekening alleen '’'bol.com'' staan waardoor het al een stuk minder erg is. als je een smoesje bedenkt wat je zogenaamd besteld hebt van bol.com kan je hem met gerust bestellen.

Ik zou hem persoonlijk afhalen zodat hij niet bezorgd word bij de deur.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik kan uit ervaring spreken, ik heb namelijk in principe hier een buttplug en cockring naast me liggen, hierbij mijn ervaring / advies:

Cockring

Een handige tool voor als je langer wilt volhouden, het werkt ook echt wel goed als hij strak genoeg is. Ik zelf vind siliconen het fijnst omdat dat zacht is op de huid. ook verandert een siliconen ring automatisch naar je grootte tenzij de omtrek te klein is. draag je ring nooit langer dan een half uur. En stel je hebt geen partner is een cockring voor jezelf ook wel fijn omdat aftrekken / klaarkomen anders voelt.

 

Buttplug

Een buttplug gebruik ik persoonlijk zelf alleen als ik weet dat ik later op de dag seks ga hebben. let er altijd op als je een plug wil in doen dat je NIET TE HARD duwt, anders kan het namelijk heel veel pijn doen. als je glijmiddel hebt gebruik dat dan ook zeker. probeer ook sowieso altijd ontspannen te zijn als je inbrengt en er uit haalt. ookal heb je geen partner kan een plug ook fijn zijn omdat je er NIET AAN WENT, je voelt hem dus altijd zitten, en sommige mensen zullen dit wel fijn vinden. een plug kan je ook fijn gebruiken tijdens masturberen, als je bijvoorbeeld met je andere hand zachtjes aanduwt / trekt.

 

Als je meer vragen hebt krijg ik vanzelf wel een melding als je hierop reageert.

Hoi nog een paar vraagjes

Die cock ring wou ik gebruiken of handsfree klaar te komen en mezelf een beetje vastbinden denk je dat dat lukt en die buttplug wil ik van easytoys halen net zo als die cockring maar hoe voelt een buttplug in eig en moet je veel glijmiddel enzo gebruiken en hoe doe je hem dan in etc kun jij mij daar wat meer info over geven, en heb jij een siliconen of metalen en welke diameter heb jij? En hoe doe jij dat met poep komt dat eruit of niet of eerst schoonmaken etc

Reageer