Skip to main content

Hoii! 
ik ben een meisje van net 12 en heb cupmaat 85C is dit te groot of normaal voor mijn leeftijd?!

( ik ben 165 trouwens!)

Elk meisje haar borsten zijn weer anders. 85c is niet per definitie heel eeg groot. Maaar als jij hier last van hebt kun je misschien voor oplossIngen zoeken. Maaar het is dus niet raar ofzo


Helemmaal eens met @jaivy !

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


Heb je er last van dat ze nu al 85C zijn  @Anoniemmpjuhh ? Ik zou juist graag grotere borsten willen, ik ben ook 12 en heb nog geen bh nodig. Maar als ik jou bericht zo lees, is grotere borsten hebben ook niet altijd leuk.

Die van jou zijn normaal en die van mij ook denk ik, het is bij iedereen weer anders.

😘


Heb je er last van dat ze nu al 85C zijn  @Anoniemmpjuhh ? Ik zou juist graag grotere borsten willen, ik ben ook 12 en heb nog geen bh nodig. Maar als ik jou bericht zo lees, is grotere borsten hebben ook niet altijd leuk.

Die van jou zijn normaal en die van mij ook denk ik, het is bij iedereen weer anders.

😘

Ja ik heb er idd last van want ze zijn best wel zwaar


Ja ik heb er idd last van want ze zijn best wel zwaar

O, dat klinkt best vervelend. Denk je ook dat ze nog veel groter worden @Anoniemmpjuhh ? In mijn familie heeft niemand grote borsten, dus bij mij zal het ook wel klein blijven.


Ja ik heb er idd last van want ze zijn best wel zwaar

O, dat klinkt best vervelend. Denk je ook dat ze nog veel groter worden @Anoniemmpjuhh ? In mijn familie heeft niemand grote borsten, dus bij mij zal het ook wel klein blijven.

Ja zeker maar bij mijn moeders familie zijn ze ook klein. 
Maar ik lijk dus meer op mijn vaders familie en hun hebben wel grote borsten dus ik ga er vanuit dat ik het van hun heb.


Ja ik heb er idd last van want ze zijn best wel zwaar

O, dat klinkt best vervelend. Denk je ook dat ze nog veel groter worden @Anoniemmpjuhh ? In mijn familie heeft niemand grote borsten, dus bij mij zal het ook wel klein blijven.

Ja zeker maar bij mijn moeders familie zijn ze ook klein. 
Maar ik lijk dus meer op mijn vaders familie en hun hebben wel grote borsten dus ik ga er vanuit dat ik het van hun heb.

En denk je dat ze nog groter worden? Ik denk dat ik max. een cup B zal krijgen als ik mijn familie zo zie. Was het ook zwaar voor jou toen je cup B had? @Anoniemmpjuhh 

Heb je wel een super goeie bh? Dat kan ook helpen toch?

😘


 

Onnodige quotes verwijderd -Luuk

En denk je dat ze nog groter worden? Ik denk dat ik max. een cup B zal krijgen als ik mijn familie zo zie. Was het ook zwaar voor jou toen je cup B had? @Anoniemmpjuhh 

Heb je wel een super goeie bh? Dat kan ook helpen toch?

😘

Viel nog wel mee het heeft te maken hoelang je bent denkt ik want als je grotere borsten hebt en je bent klein is het wel veel dragen voor je rug @veraaaaatje 


 

Onnodige quotes verwijderd

Viel nog wel mee het heeft te maken hoelang je bent denkt ik want als je grotere borsten hebt en je bent klein is het wel veel dragen voor je rug @veraaaaatje 

Hopelijk krijg ik ook een keer borsten zodat ik weet hoe het is.😅 @Anoniemmpjuhh 

😘


Reageer