Skip to main content

Ik heb laatst voor het eerst seks gehad met een meisje alleen dit hebben we zonder condoom gedaan. Ja super dom als ik erover na denk maar het gebeurde allemaal zomaar. Ik ben verder niet klaargekomen ofz, maar hoe groot is de kans dan dat ze zwanger raakt, en stel dat ze zwanger raakt wat moet ik dan doen!? ik wil het nog niet aan mijn ouders vertellen. 

Ja, er is een (kleine) kans dat ze zwanger is. Er is altijd de mogelijkheid dat er wat sperma meekomt met het voorvocht. Het best kan ze een zwangerschapstest doen. Dit kan op de dag nadat ze had verwacht ongesteld te moeten worden.

Mocht ze zwanger zijn dan moet je dit echt aan jullie ouders vertellen. Je zult alle hulp die je kunt krijgen nodig hebben, wat jullie ook gaan beslissen.

En de volgende keer een condoom gebruiken.

 


Hoi @McCrack,

Er is altijd wel een kleine kans dat ze zwanger is, ze kan voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, maar ik denk dat de kans dat ze zwanger is best klein is.

Groetjes, Monkeyboy08


Van voor vocht kan je ook zwanger raken (volgensmij) dus ik zou inderdaad een test doen zoals @tim16 en @Monkeyboy08 zeggen 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Kleine update voor de mensen die t zich afvroegen, ze is niet zwanger.


Van voor vocht kan je ook zwanger raken (volgensmij) dus ik zou inderdaad een test doen zoals @tim16 en @Monkeyboy08 zeggen 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Nou, van voorvocht zelf kun je niet zwanger raken want dat bevat geen sperma. Er is alleen wel een kans dat er met het voorvocht wat sperma meekomt. Vandaar.

@McCrack Mooi zo. En next time, condoom gebruiken


Reageer