Skip to main content

Hallo ik ben emma en ik heb 2 dagen geleden op een feestje soortvan seks gehad zijn penis is er echt 10 seconde een klein beetje met het topje in geweest en voor de rest is dei gewoon langs mij vagina gegaan en hij heeft me ook gevingerd, dit was onbeschermd en sinds dien heb ik ook jeuk en een beetje een irritatn gevoel bij mijn vagina ik ben nog maar 15 dus ik weet niet zeker of ik wel zomaar een soa test kan doen en ik wil dit ook niet aan mijn ouders vragen want die zijn nogal streng, hij is niet klaargekomen maar volgens mij kan je ondanks dat nogteeds een soa krijgen, ik ga iniedergeval vandaag wel ook een morning after pil halen dus over zwanger zijn hoef ik me geen zorgen te maken. Maar wat moet ik nu doen wil iemand aljeblieft advies geven!

Oeh, ik heb dit nog nooit meegemaakt maar ik weet niet waar je die testen kunt halen/doen. Maar Volgensmij kun je naar de huisarts zonder dat ze iets zeggen tegen je ouders en.. ik begrijp het strenge ouders gedoe en dat is best vervelend al zeg ik het zelf, een morning after pil lijkt me erg handig ik wens je veel succes!! En **** XD veel liefs!! Byee

 

naam verwijderd vanwege anonimiteit door de Kindertelefoon.


Als je onveilige seks hebt gehad is er altijd kans op een soa. Je kan altijd de huisarts bellen maar je bent nog via je ouders verzekerd neem ik aan? Dan krijgen zij wel een melding dat je geweest bent.  Als je echt niet wil dat ze het komen te weten kun je ook een afspraak maken bij de GGD. Zij geven het niet door aan je ouders of huisarts. Het beste kun je ff googelen op GGD + jouw woonplaats.

En de volgende keer echt een condoom gebruiken als een jongen met z’n penis in je vagina gaat, hoe kort het ook is.

Succes


Reageer