Vraag

Heb ik een orgasme gehad of ben ik klaargekomen?


Badge

Hoi,
Elke x als ik ga douchen zet ik de kraan op z'n hardste stand (wij noemen die de boormachine) en richt ik hem op mijn clitorus. Zelf vind ik het wel fijn voelen maar ga helemaal schokkende bewegingen maken en kan niet meer goed richten. Heb ik dan een orgasme of ben ik klaargekomen?

Hebben jullie ook tips hoe ik sneller klaarkom?


10 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Een orgasme is het zelfde als klaarkomen en je bent klaargekomen

Reputatie 5
Badge +5

Ben je nu een jongen of meisje? In je verhaal schrijf je dat je een meisje bent (clitorus) maar in je omschrijving (als je op je naam klikt) ben je een jongen…...

Badge

Ben je nu een jongen of meisje? In je verhaal schrijf je dat je een meisje bent (clitorus) maar in je omschrijving (als je op je naam klikt) ben je een jongen…...

Ik ben een meisje

 

Reputatie 1
Badge

hee ik heb dit ook altijd en ik doe precies hetzelfde als jou. En ja je bent klaargekomen.

ik heb wel eens gelezen fzo da je daardoor infecties kan krijge, geen idee of da echt zo is.

Hallo anoniem 2 :)

Klaarkomen is gewoon een synoniem voor een orgasme. 

-TheMightySlayer <3

Badge

ik heb wel eens gelezen fzo da je daardoor infecties kan krijge, geen idee of da echt zo is.

Creepy

ik heb wel eens gelezen fzo da je daardoor infecties kan krijge, geen idee of da echt zo is.

hoihoi,

Nee, dat kan niet, tenzij de douchekop niet schoon is of er schimmel in de leidingen zit. 

Groetjes!

ik heb wel eens gelezen fzo da je daardoor infecties kan krijge, geen idee of da echt zo is.

Laten we inderdaad geen bron leveren voor deze statement.
Zelf zie ik niet echt hoe een douchestraal op je huid een infectie kan veroorzaken.
Meestal moet je daarvoor ziekteverwekkers introduceren, wat nu dus niet het geval is.
Dit kun je natuurlijk gewoon in je biologieboek vinden.

Hallo boibanana :)

Tenzij er bacterien in het water zitten (doordat het lang niet is gebruikt) is er eigenlijk geen kans dat je infecties kunt oplopen. Heb je misschien toevallig een bron waarin dat wordt gezegd?

-TheMightySlayer <3

Reageer