Skip to main content

heb ik een kleine piemel??

  • 18 July 2024
  • 6 reacties
  • 328 Bekeken

Hoi, 

Ik ben 13 en ben onzeker dat ik een kleine piemel en ballen heb en teveel schaamhaar heb

 

Die van mij:

5 cm slap

9.5 stijf

Mijn ballen zijn zo groot als een druif denk ik en heb een beetje schaamhaar

En trek 1-3 x per week af

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @Neef  je bent nog 13 dus dat komt wel. Je ballen zijn dus al wat gegroeit en nu zo groot als een druif en dan krijg je binnekort wel sperma, dat duurt geen half jaar meer. Dan gaat je lul ook gewoon groter worden dus rustig  aan dan komt dat wel goed.

Sommige jongens op dit forum zijn er wat vroeger bij zoals ik, dus kijk daar maar niet naar en sommige liegen gewoon over hun piemel om "cool” te zijn of zo,  dus dat geeft ook een raar beeld.

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Neef  je bent nog 13 dus dat komt wel. Je ballen zijn dus al wat gegroeit en nu zo groot als een druif en dan krijg je binnekort wel sperma, dat duurt geen half jaar meer. Dan gaat je lul ook gewoon groter worden dus rustig  aan dan komt dat wel goed.

Sommige jongens op dit forum zijn er wat vroeger bij zoals ik, dus kijk daar maar niet naar en sommige liegen gewoon over hun piemel om "cool” te zijn of zo,  dus dat geeft ook een raar beeld.

 

Dankje wel voor de woorden zou je ook mijn vragenlijst in willen vullen

 

Reputatie 7
Badge +5

@Neef  maak je niet druk de een komt wat later in de puberteit en begint dus wat later met groeien. Ik ben 12 en er zit niet veel verschil tussen die van jou en mij. En jij hebt al een beetje schaamhaar en ik ben nog helemaal kaal daar. 
Heb je al sperma?  Ik niet ik heb nog niet eens voorvocht en ik maak me ook niet druk, geen sperma heeft ook z’n voordelen je hoeft na het rukken niks op te ruimen 😉

Reputatie 1
Badge +1

@Neef  maak je niet druk de een komt wat later in de puberteit en begint dus wat later met groeien. Ik ben 12 en er zit niet veel verschil tussen die van jou en mij. En jij hebt al een beetje schaamhaar en ik ben nog helemaal kaal daar. 
Heb je al sperma?  Ik niet ik heb nog niet eens voorvocht en ik maak me ook niet druk, geen sperma heeft ook z’n voordelen je hoeft na het rukken niks op te ruimen 😉

Ik heb al wel voorvocht en bij nu net 2 weken 13

 

Reputatie 6
Badge +5

@Neef 

Niet te druk om maken, je bent pad in de puberteit en alles is pas in de groei. De ene is vroeg en ander weer wat later.  Je hebt ook al beetje schaamhaar, dat word ook al snel meer.

Ik zelf was al vroeg in de puberteit, piemel is slap 14,5 cm en stijf 16,5cm. Word in erectie dus niet veel groter. Terwijl die van jou dan al 4,5cm groeit. Heb zelf ook al een bos schaamhaar, maar scheer het weer kaal. Ballen zijn ook als walnoten en dat is wel is irritant omdat ik een diep hangende balzak heb.

Reputatie 6
Badge +4

Ik zit in een volleybal team met jongens die tot hun nu 15de nog pikken hadden zoals de jouwe of kleiner. Nu op hun 15de kregen alle 5 die jongens pas schaamhaar en grotere piemels. en dan ik die daar tussen stond en al begon met puberen op mijn 10de. Maar ja dat vond ik eigenlijk wel cool.

Reageer