hoi ik ben 15 en ik ga nu een verhaal vertellen van voor de zomervakantie ik zat toen in de derde en ik had mijn beste vriend waar ik al sinds de eerste mee in de klas zat. we gingen een keer naar een pretpark en daarna logeren. ik had al vaker over hem gedroomd, ik had elke keer het gevoel van trek ze broek nou uit ofzo iets. maar is niet gebeurd. maar de ochtend daarna toen ik wakker werd was hij nog aan het slapen. ik wou hem super graag pijpen dus ik ging met mijn hand onder zijn deken (….. ) en daarna ging ik in zijn onderbroek maar toen ik net bij de bovenkant van zijn lul kwam ( bij de blaas) toen werd hij wakker en ik trok heel snel me hand terug hij vroeg wat doe je? ik zei niks. hij glimlachte en draaide daarna weer om ik durfde ook niks meer te doen. en ging dus maar) tiktok kijken. toen hij wakker werd zei hij er ook niks over en deed de weken en maanden daarna heel normaal. ik droom nog steeds over dat moment van wat als het wel goed was gegaan en het was heel erg leuk en geil geworden. nu vraag ik. had ik door moeten gaan of niet?
Hier (….) is de tekst verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel
6. geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.
Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.
Anne - De Kindertelefoon