Skip to main content
Vraag

HaallodaarRRrr ( maar ook hier )

• May 27, 2026
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

ZZacht
Forum|alt.badge.img

MOOI WEER DUS LANGE DAGEN MET EEN STIJVE IN HET ZWEMBAD...

.

Leuk hoor dat mooie weer van de laatste dagen maar als jongen sta je bij het zwembad ietsjes te vaak met een harde lul en dus rooie kop .

Vluchten kan niet dus duik op je buik maar het gras in .

Wij jongens kunnen een erectie niet verstoppen maar kan je aan meisjes zien dat ook zij geil zijn ?

( ik vraag dit voor een vriend 😂 )

Kom er maar ik lieve meiden met jullie opmerkingen. .

4 reacties

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@ZZacht 

Kan je dat ook niet verstoppen door een strakke boxershort onder je zwembroek aan te doen? Als ik geil ben dan gedraag ik me anders en heb ik rodere wangen. Maar dat valt niet op in een zwembad denk ik.

x

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 27, 2026

Denk niet dat iedereen recht naar je zwembroek gaat staan staren. En wat dan nog? Je bent gwn in de puberteit en voor zover ik weet kun je er niks aan doen dat je soms een erectie hebt. Laat ze maar lekker kijken:) 

Doei 👋🏼

ZZacht
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 27, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@kleinbloempje  Dat is best een goed plan ​@kleinbloempje . En ga ik proberen maar ook letten op meisjes met rode wangen maar dat is dus extra gevaarlijk .Kan mijn erectie niet op commando bijsturen.🤐

Zwemmen is een sex-paradijs zolang meisjes zich sexy kleden.Zouden er meisjes zijn die juist daarom vaker naar het zwembad gaan  of werkt dat niet zo bij meisjes ?

ZZacht
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 27, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Yusa  Nou dat deden ze wel.Waren 4 meisjes Yusa die mij en mijn neefje gewoon stalkten en werden we in feite gedwongen om op onze buik te gaan liggen . Eentje riep dat ik maar even hun bal uit het water moest vissen .Heb maar geroepen dat ik een verstuikte voet had .😬