Gymdocent pijpen

  • 2 December 2021
  • 7 reacties
  • 2598 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik was laatst bij lo en we hadden coopertest, ik ben zelf best wel dik en ben niet zo goed in lo.. Ik had dus niet genoeg rondjes gerend en zou een onvoldoende krijgen maar dat wou ik niet want dan zouden mijn ouders mij in elkaar slaan. Ik heb mijn docent gevraagd of ik iets zou kunnen doen om het cijfer te verhogen en eerst zei hij dat dat kon als ik goed mijn best deed tijdens de les en dus dat deed ik. Eerst ging alles goed en zei hij dat ik een hoger cijfer zou krijgen maar het zou nogsteeds een onvoldoende zijn.. Mijn docent moest de cijfers invullen in magister en dus zou ik eigenlijk een onvoldoende krijgen, ik heb mijn docent gevraagd of ik nog iets kon doen voor een beter cijfer. Hij zei dat er wel iets was wat ik kon doen.. Hij zei dat ik zijn lul moest zuigen.. Ik heb dit gedaan en ik heb heel veel spijt... Maarja nu heb ik wel een 9 en word ik niet in elkaar geslagen!! :D


7 reacties

Badge

dit gebeurde bij mijn maatje 

( naam verwijderd vanwege anonimiteit )

Reputatie 1
Badge

ik wil alleen serieuze antwoorden alsjeblieft

 

Badge

dit is serieus het spijt me

Reputatie 1

Hi, (aangenomen dat dit verhaal echt is)

Ik zou het er met je ouders en/of je mentor over hebben. Of als je dat lastig vind met een vertrouwenspersoon op school. Die kunnen daarmee dan naar de rector gaan.

Want dit is niet normaal, en deze docent zou moeten worden ontslagen.

Als je nergens serieus word genomen (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt) ga dan desnoods naar de politie. Want wat hij doet is hartstikke ilegaal.

 

Gr. Stoeptegel

Reputatie 6
Badge +3

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes,

Carolien

Badge

Sowieso moet je er iet aan doen dat je ouders je in elkaar slaan bij een slecht cijfer.

Paar dingen, je ouders mogen je niet in elkaar slaan, dat is kindermishandeling.

Ook is wat je gymdocent doet absoluut niet normaal.

Ga ermee naar je mentor, vertrouwenspersoon of what ever.

Pls praat erover met iemand, dit mag absoluut niet!

Suc6!

Reageer