Skip to main content

Ik ben een jongetje van 14 en ik heb 2 weken geleden een aparte gymles gehad. De les leek normaal aan het begin maar mijn docent keek wel veel naar me (hij is ook een man). Naderhand vroeg hij of ik even mee wilde helpen opruimen maar toen ik in het hokje zat om de ballen weg te doen probeerde hij mijn broek uit te doen, ik riep en niemand reageerde. Toen hij eenmaal mijn broek uithad begon hij me af te trekken en daarna anaal te neuken. Ik voel me hier niet veilig en goed bij en weet niet wat ik moet doen.

Jij moet naar de politie gaan: hij heeft je verkracht.

Dat is niet goed hoor! Je bent verkracht. Daar moet je ook naar je mentor gaan en het vertellen. Vertel het je ouders ook. Deze man moet dat niet blijven doen.

Hoi @satelover 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne (De Kindertelefoon) 

Hoi @satelover 

Dit kan ECHT niet! Hij heeft je verkracht!! 

Ik zou naar de politie gaan en (als je durft) te je mentor en/of ouders bespreken

Je kan ook jouw gymdocent aanspreken (zorg wel dat hij het niet weer doet) en zeggen dat het niet kan en laat hem sws zijn excuses aanbieden! Als hij dit vaker doet is hij pedofiel en kunnen er meer van zulke ongelukken gebeuren (miss hebben andere kinderen dit ook meegemaakt). Dan moet je het tegen de directeur zeggen, dan wordt hij waarschijnlijk wel ontslagen of hij mag niet meer gymdocent zijn.

Veel liefs en succes, groetjes S

PS: blijf oplettend tijdens de les (als je gym hebt)!

Reageer