Grote spermaproduktie: Ouders ongerust

  • 31 August 2017
  • 29 reacties
  • 16462 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Hey, ik ben gister bij de dokter geweest.
Ik wil jullie nog bedanken voor jullie fijne reacties. Hierdoor voelde ik me toch een stuk rustiger!

Onze huisarts is een vrouw ze heeft meestal haast, maar nu had ze gelukkig veel tijd.
Ze stelde me gerust, want ze zei dat ze aan mijn kant staat. Als ik wil dat mijn ouders iets niet te weten komen, dan zou ze het ook niet doorvertellen. We konden er dus eerlijk over praten en kijken of er iets geks aan de hand was.
Een paar keer achter elkaar klaar kunnen komen dat komt bij jongens niet zo vaak voor, zeker niet als hij ook steeds weer sperma geeft. Ze wilde weten wat ik erbij voelde, en waarom ik dat graag deed.
Ze vroeg of ik het lastig vond, of ik soms pijn had bij het klaarkomen, of ik soms medicijnen gebruikte of supplementen (wat ik voor het sporten idd doe)
Ik heb soms wel last met het sperma omdat het zon kliederboel is. Ik spuit ook nogal hard!
Het moeilijkste was om uit te leggen hoeveel sperma het dan wel was. Ik schaamde me er ook voor.
Ik vertelde dat het sperma soms uit de condoom kwam lopen als ik het moet gebruiken en dat het volges mij niet veilig is. Ze vroeg of ik er eentje bij me had en of ik het wilde vullen met water alsof dat met sperma was. Toen ze dat zag vond ze het idd veel. Ze begreep ook dat ik moeilijkheden met de condoom heb.
Er was er niets om me zorgen over te maken. Ik ben goed gezond. En ik heb gewoon vaak zin in seks. Het enige is of er genoeg zaadcelletjes in mijn kwakje rond spartelen als er veel sperma is. Mijn ouders maken zich zorgen over dat ik daarom geen kindjes kan krijgen. Daar kan alleen een uroloog iets over zeggen. Als ik wil kan ik daar een gesprek hebben over het klaarkomen en daar kan het sperma bekeken worden. Maar dan moet ik me daar aftrekken en het sperma geven.
Over ruim een week ga ik naar de uroloog.
Je hoeft je iniedergeval geen zorgen maken dat je te snel klaarkomt want je kan gwn nog een keer. Luckkkk
Waarom maken ze zich daar zorgen over?
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat dat aangeeft dat er iets mis is.
Hi M12G,

tis nogal verschillend hoeveel sperma jongens spuiten weet ik uit ervaring, sommige hebben maar enkele druppels en andere best veel. Zelf hebben mijn tweelingbroertje en ik ook redelijk veel, als ik vergelijk met vrienden en soms schamen we ons er een beetje voor. Maar ik denk dat er niks ernstigs is, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Enige vervelende is dat het bij het klaarkomen snel een kliederboel wordt, maar ik houd er niet echt van om iets om mijn piemel te doen als ik klaarkom, dus dan maar opruimen. Waar laat jij je sperma dan?
Hoe weten je ouders dat je veel sperma hebt, hebben ze je betrapt? :P
Ik denk dat het ook gwn gezond is en je er niet druk om hoeft te maken. Ben wel benieuwd wat de dokter zegt.

groetjes,
M&M's

Reageer