Vraag

grote schaamlippen

  • 10 August 2023
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje ik ben 16 jaar en ik heb heel lang een vaste vriend gehad.  Nu ik single ben maak ik me steeds vaker zorgen dat ik een nieuwe vriend krijg en hij mijn schaamlippen vies of niet aantrekkelijk vind. Nu wil ik eigenlijk wel weten wat jongens van grote schaamlippen vinden. Ik ben er namelijk erg onzeker over en ik weet niet of ik het enigste meisje ben die hier over na denkt.

 

liefs…


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je vorige vriend had er ook geen problemen mee neem ik aan? Nou, zo zijn er nog wel meer jongens die net zo denken. En dan nog.  Wat ‘jongens’ in het algemeen daar van vinden kun je niet zeggen wat dat is voor iedereen anders.

Je onzeker voelen over je lichaam is normaal, dat hebben zoveel mensen. Ik kan je aanraden je niet al te druk te maken over wat anderen vinden. Iedereen heeft wel een mening over iets, daar kun je niks aan veranderen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik als jongen zou daar echt geen problemen mee hebben! 

Badge

Ik persoonlijk vind grote schaamlippen bij meiden super sexy. Ik hoop stiekem dat mijn toekomstige vriendin grote schaamlippen heeft. Maak je niet druk want er zijn vast wel meer mensen als ik die van grote schaamlippen houden

Reageer