Heee, ik ben 16 jaar oud en heb al een paar maanden een vriendje van 17 jaar oud. We hebben al best veel gedaan met elkaar en gister wilden we voor de eerste keer met elkaar neuken. Hij is best groot geschapen, 20cm lang vlgm en best wel dik, en hij wilde er maar niet in gaan. Ik heb zoveel mogelijk proberen te ontspannen en glijmiddel gebruikt maar het lukte steeds maar niet. Hebben jullie hier ervaring mee??
Heyy!
Het kan spannend zijn om voor het eerst seks te hebben, en het is helemaal normaal dat het niet meteen lukt. Iedereen is anders, en het kan tijd kosten om te wennen aan elkaar. Het belangrijkste is dat je je allebei op je gemak voelt en niks forceert. Soms kan het helpen om het rustig aan te doen, bijvoorbeeld eerst met meer voorspel, en ervoor zorgen dat je echt volledig ontspannen bent.
Glijmiddel is een goede stap, maar als het nog steeds niet lukt, kun je het gewoon in kleine stapjes proberen, zonder druk. Communicatie is hier echt belangrijk!!! Praat met je vriend over wat fijn voelt en wat niet. Als het pijnlijk is of ongemakkelijk blijft, is het ook oké om even te stoppen en het later weer te proberen.
Je zou ook nog altijd met een speeltje kunnen proberen, zodat het al wat losjeser is.
Mvg,
Luke
Heee, ik ben 16 jaar oud en heb al een paar maanden een vriendje van 17 jaar oud. We hebben al best veel gedaan met elkaar en gister wilden we voor de eerste keer met elkaar neuken. Hij is best groot geschapen, 20cm lang vlgm en best wel dik, en hij wilde er maar niet in gaan. Ik heb zoveel mogelijk proberen te ontspannen en glijmiddel gebruikt maar het lukte steeds maar niet. Hebben jullie hier ervaring mee??
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.